הפקרות

עבודות שנעשו הבוקר ללא תיאום גרמו לפקקי ענק ברחובות מרכזיים ברובע החרדי • צפו

ללא כל תיאום מול העירייה - פועלים עבודות והעברת מטען ענק בשעה העמוסה ביותר. בעוד תושבים שוחחו עם 'חרדים אשדוד' טוענים כי היו אלה עובדים מטעם חברת החשמל, ללא כל ביסוס - בחברת החשמל טוענים כי אינם אחראים לעבודות
פקקי התנועה שנוצרו

פקקי הענק שנוצרו בעקבות העבודות שנעשו ללא תיאום

הבוקר סמוך לשעה 8:00, השעה בה כלל ילדי ישראל יוצאים מבתיהם לעבר מוסדות החינוך השונים, ובזמן בו עוברים הסעות הילדים ואוספים אותם לעבר המוסדות הגיעו פועלים לצומת הרחובות הרב לוין / יצחק הנשיא והחלו בעבודות הקמת חדר טרפו, יחד עם העברת מטען ענק עבור בניית החדר, מה שגרם לפקקי ענק בצומת הרחובות המרכזית ברובעים החרדים.

בעוד תושבים שוחחו עם 'חרדים אשדוד' טוענים כי היו אלה עובדים מטעם חברת החשמל, ללא כל ביסוס – בחברת החשמל טוענים כי אינם אחראים לעבודות. "ככל הנראה מדובר על הצבת חדר שנאים של אחד היזמים ולפיכך, יש לפנות למי שאחראי לאירוע", מסרו.

צפו לפקקי הענק שנוצרו בעקבות העבודות שנעשו ללא תיאום:

 

יהושע קפלן תושב רובע ז׳ בשיחה ל״חרדים אשדוד״: ״מדובר בהתנהלות נפשעת של חברת החשמל, כשהסעה אמורה לאסוף את ילדי לתלמוד התורה, ואני אמור בנוסף לקחת עוד את שתי בנותיי לבית הספר החליטו בשעה הכי עמוסה לחסום את הכניסה והיציאה לרובע, מה שגרם לילדיי לאיחור רציני בהגעה למוסדות, ולי בהגעה לעבודה״.

ויהושע אינו היחיד, משעות הבוקר תלונות רבות מגיעות למערכת ״חרדים אשדוד״ על התנהלות זו של חברת החשמל, ללא כל הודעה או הכנה מוקדמת לעבודות אלו.

 

ל״חרדים אשדוד״ נודע כי העבודות אושרו לחברת החשמל – בתנאי שתעשנה בשעות הלילה. אך הפועלים שביצעו את העבודות ככל הנראה החליטו לא להקשיב לתיאום העירייה, ולבצע את העבודות בשעות שנוחות להן, מה שגרם לבלגאן ופקקי הענק הבוקר ברובעים ז׳ ו-ג׳.

 

בכיר בעיריית אשדוד אומר ל"חרדים אשדוד": "ההתנהלות המופקרת של חברת החשמל איננה בפעם הראשונה, וכי חברת החשמל מצפצפת על תושבי אשדוד".

 

לעומת זאת, מחברת החשמל נמסר:

"חברת החשמל בכלל ומרכז ביצוע נפת שפלה, אינם מקימים/רוכשים ואו מובילים חדרי שנאים.

ככל הנראה מדובר על הצבת חדר שנאים של אחד היזמים ולפיכך, יש לפנות למי שאחראי לאירוע".

 

מעיריית אשדוד נמסר:

עבודות במרחב הציבורי המשבשות את שגרת החיים, מחייבות תיאום מראש.

גם במקרה הנדון נעשה תיאום כמקובל, אלא שהם הקדימו את ביצוע העבודות בחצי שעה.

הנושא ייבדק לבל יישנה מקרה המשבש את שגרת החיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן