מעקב ׳חרדים אשדוד׳

סעיף שינוי שיטת הסבסוד בצהרונים נכנס להסכמים הקואליציונים

בהמשך לחשיפת ׳חרדים אשדוד׳ בנוגע לשינוי השיטה בסבסוד הצהרונים בעקבות עליית מדד הסוציו-אקונומי הבוקר אנו מביאים בפניכם את הסעיף שנכנס להסכמים הקואליציונים בין יהדות התורה לליכוד
חבר מועצת העיר יהושע טננהויז

כפי שחשפנו לראשונה ב׳חרדים אשדוד׳ על הסעיף שיוכנס להסכמים הקואליציונים לשינוי שיטת סעיף הסבסוד בצהרונים, בעקבות עליית מדד הסוציו-אקונומי באשדוד.

הבוקר אנו מביאים בפניכם את הסעיף המלא שהוכנס להסכמים הקואליציונים, ונחתם ע״י אגודת ישראל והליכוד, ובקרוב צפוי להיחתם גם ע״י סיעת דגל התורה.

סעיף 74 שנכנס להסכמים הקואליציונים

קורונה וצהרונים ומה שביניהם:

אשדוד כדוגמא מובהקת לבעיה שנוצרת בעיר מעורבת, כך גם בעת השתוללות נגיף הקורונה בישראל הכריזו בפיקוד העורף ומשרד הבריאות על הגבלת תנועה וסגרים רק ברובעים החרדיים (ג, ז ו-ח) בעקבות העלייה בתחלואה ברובעים הללו (שם אופן חיי האוכלוסיה החרדית וכמות האנשים שיש בבית אחד גבר על כל אוכלוסיה אחרת), כך גם כעת מדד הסוציו-אקונומי באשדוד עלה מה שהוציא את אשדוד מהזכאות לסבסוד מלא בצהרונים החל משנת הלימודים הבאה, למרות שהמדד ברובעים החרדיים נמוך ומזכה את ההורים בסבסוד הצהרונים.

בעקבות כך חברי סיעת אגודת ישראל באשדוד בראשות סגרע״ה יחיאל וינגרטן דנו על פתרונות שונים שיעמדו במבחן התוצאה לשינוי שיטת הסבסוד בצהרונים, ובפעילות הדוקה וצמודה של חבר המועצה יהושע טננהויז מול חבר הכנסת מאיר פרוש פעל להוספת הסעיף הרלוונטי להסכמים הקואליציונים, וכך נכתב בסעיף 74 שהובא לעיל: ״יפורסם קריטריונים חדשים למימון צהרונים לפי מדד סוציואקונומי של האזור בתוך הישוב״

ההסכם הקואליציוני כאמור נחתם כבר בין הליכוד לסיעת אגודת ישראל וממתין בימים אלו לחתימת סיעת דגל התורה.

ואכן, מדובר בבשורה חשובה לאלפי הורים באשדוד, דבר שיוזיל מאות שקלים בשנה לכל משפחה השולחת ילד לצהרון, וכמובן משפחות רבות שולחות ילדים רבים לצהרונים, להם מדובר בבשורה של אלפי שקלים בשנה.

״התקווה היא שאכן הסעיף יופעל בפועל ע״י חברי הכנסת, ולא רק יופיע כמו סעיפים רבים שמופיעים בהסכמים הקואליציונים ולא ממושים בסופו של דבר״,  אומר ל׳חרדים אשדוד׳ הורה ל-2 ילדים בצהרונים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן