הבחירות המוניציפליות

סיכומו של שבוע פוליטי – תקציר האירועים

הודעתו של ברק סרי • תמיכת אגודת ישראל בלסרי • השתיקה של ש״ס • הכרזתו של נכט • ההודעה של כצנלסון • לסיכום מונולוג של ממלא מקום ראש העיר גבי כנפו

יחיאל לסרי, אלי נכט, ברק סרי, סניה כצנלסון, יחיאל וינגרטן

שבוע עמוס עבר על אשדוד לקראת הבחירות המוניציפליות בעוד שבעה חודשים. ״חרדים אשדוד״ מביא תקציר של כלל האירועים הפוליטיים של השבוע.

הדרמה החלה עם הודעתו של יועץ התקשורת ברק סרי על התמודדותו לראשות העיר בבחירות הקרובות, מה שהביא להודעת סיעת אגודת ישראל באשדוד על תמיכה גורפת ביחיאל לסרי לראשות העיר. כשסיעת האחות – ש״ס שומרת על שתיקה ולא מודיעה באופן רשמי על מועמדה לראשות העיר. במקביל הודיע אמש אלי נכט גם הוא על התמודדותו על ראשות העיר כשלצידו חבר הכנסת זאב אלקין והשרה לשעבר סופה לנדבר. ואילו יריבו הפוליטי המתמודד עימו על אותו ״בנק קולות״ סניה כצנלסון הוציא הודעה כי אשדוד זקוקה למנהיגות שתדאג לאשדוד כולה, ללא שמודיע רשמית על התמודדות שלו עצמו לראשות.

 

ונראה כי אירועי השבוע מסתיימים במונולוג שפירסם הצהריים ממלא מקום ראש העיר גבי כנפו האיש החזק והקרוב ביותר לראש העיר לסרי:

״בימים האחרונים צצו ידיעות וכותרות שונות המסמנות בעצם את תחילתה של מערכת הבחירות בעיר, שבעה חודשים לפני שנלך אל הקלפי.

ראשית, אני מברך כל אחד שרוצה לפעול למען העיר אשדוד ותושביה, אך אני מתייחס ברצינות רבה לכל הקשור לניהול של עיר בגודל כמו אשדוד שלנו.

כמי שהולך עם ד"ר יחיאל לסרי כבר 25 שנים, אני מתחייב שנמשיך לפעול למען תושבי העיר, נמשיך לפתח ולהצעיד קדימה את אשדוד, העיר האהובה שלנו בה גדלנו והתחנכנו, בה בחרנו להקים את ביתנו ולגדל בה את ילדינו ולאחרונה גם את נכדינו. אשדוד שלנו, שהפכה מעיר חוף קטנה וחביבה, לאימפריה של ממש בשורה ארוכה של תחומים.

נכון, לא הכל מושלם ויש עוד הרבה דברים לעשות ואנחנו יודעים ונמצאים בתהליכי פיתוח שהחלו לפני עשור ומתקדמים לכדי מימוש בשנים הבאות.

העיר אשדוד נמצאת בתהליך מתמשך של תנופת פיתוח אדיר בתחומי הדיור, התעסוקה והתיירות.

אשדוד בתנופה, ותמשיך את התנופה.

זאת עובדה!״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן