שיא כפול

סיכום חג הפסח בתחבורה הציבורית בעיר של חברת אפיקים: שיא של כל הזמנים

בפעילות חבר מועצת העיר שמואל שוק (אגודת ישראל) במהלך חודש ניסן וחג הפסח נרשמה שיא בתחבורה הציבורית בעיר של חברת אפיקים, כולל הנסיעות מחוץ לעיר של החברה. וזאת בנוסף ללחץ ששרוי בחברה מאחר והרמדאן חל בחודש זה וישנה ירידה בנהגים כמות הנסיעות לערים בני ברק, בית שמש וביתר עילית הייתה בשיא של כל השנים. וזאת כאמור לאור פעילותו של הרב שוק מול חברת אפיקים מיד לאחר פורים ובמהלך כל חודש ניסן, וימי הפסח.
תמונת ארכיון. מחזיק תיק התחבורה שמואל שוק בפגישה עם ראשי חברת אפיקים

בעקבות המחסור בנהגים תוגברו קווים של חברות פרטיות לשינוע הציבור הרחב במהלך כל החג, וגם נוספו נסיעות בקווים עירונים כך שממש היה ניתן להבחין בתחנות ריקות, או באנשים שהמתינו זמן רב לאוטובוס – "הדאגה הייתה שכל קו יצא. ולא יוותרו בגלל חוסר בנהגים או אוטובוסים" אומר הרב שוק.

"נתון מפתיע" ממשיך בשיחה הרב שוק עם אתר 'חרדים אשדוד' "מאשדוד לבני ברק התבצעו במהלך החג מעל 350 נסיעות ביום!!! כמעט כפול מהשנים האחרונות. לבית שמש כמעט 150 נסיעות. שלש פעמים כפול משנים קודמות
וגם ביתר עלייה משמעותית בקווים".

ביום ראשון האחרון (אסרו חג פסח) נרשמו עומסים בתחנות בכל הארץ, לכל היעדים והסיבה לכך היא חוסר אישור לתיגבורים ע"י משרד התחבורה בגלל שהיום כבר לא נחשב לחג.

חבר מועצת העיר הרב שוק פנה למשרד התחבורה בעניין שמאחר ואלפי עם ישראל עדיין נוסעים בהמוניהם ביום איסרו חג יצטרכו לאשר תיגוברים ביום הזה גם בפסח וגם בסוכות. במשרד התחבורה הגיבו בחיוביות ולקראת החגים הבאים יבחנו את העניין יחד על מנת לראות שהנוסעים יוכלו לנסוע גם ביום שלאחר החג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן