בשיא ההילולא במירון

סיום משניות ומעמד מרגש לזכרם של מ"ה קדושי מירון

סעודת מצווה ומעמד סיום משניות והדלקת נרות, ייערך ביום ל"ג בעומר באתרא קדישא מירון בהשתתפות משפחות מ"ה הקדושים שנספו באסון הכבד • רבנים והשר פרוש ינאמו במעמד, שילווה מוזיקאלית בתכנית מרגשת במיוחד

שביל ר׳ דב בו נהרגו מ״ה הרוגי מירון

"אלה אזכרה": בשיא אירועי יום הילולת הרשב"י באתרא קדישא מירון, יערכו במנהלת הפרויקטור מעמד מרגש לזכרם של 45 הנספים באסון הכבד שפקד את עם ישראל, במהלך חגיגות ל"ג בעומר לפני שנתיים.

במתחם הנוחות באוהל המיוחד שהוקם במתחם ההילולא, אוהל 'קדושי מירון', שיעמוד במהלך יום ההילולא לטובת המשפחות, יתאספו בשעה 15:00 בצהריים ביום ל"ג בעומר, יום היארצייט של 45 הקדושים, בני משפחותיהם.

משם, ימשיכו בשעה 17:00 אל מתחם הסעודה, שם יטלו ידיים לסעודת מצווה, סעודת יארצייט, יחד. במהלך הסעודה, יערכו מעמד מיוחד בהדלקת 45 נרות לזכרם של הקדושים. בנוסף, אחד מבני המשפחות, יערוך סיום על ש"ס משניות.

מדובר באירוע מושקע, בו יבצעו קטעים מוזיקאליים מרגשים שינציחו את זכר 45 הנספים באסון, והוא מיועד רק עבור בני המשפחות שאיבדו את יקיריהן באסון הנוראי.

את האירוע ינחה המרצה הנודע הרב ישראל גולדווסר, ובמהלך הסעודה ינאמו הרבנים, הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן שליט"א, רבה של מגדל העמק והגאון רבי מסעוד בן שמעון, רבה של בני ברק. שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, האחראי על ההילולא השנה, ינאם אף הוא.

במהלך הסעודה, בהשתתפות מאות בני המשפחות, שיתקיים בהפקה מושקעת ומרגשת, ינעימו אמן הרגש, הזמר מוטי ויזל יחד עם מקהלת נשמה, ילד הפלא מוישי ברזל ותזמורתו של יואלי דיקמן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן