אימה והיסטריה

"אתם חיות אדם" אלו העדויות הקשות מהאלימות שאירעה על האוטובוס בדרך לאשדוד אמש

"אתם חיות אדם ובהמות" התלהמות והרמות ידיים איומים וקללות אלו רק חלק מהתיאורים שנמסרו למערכת "חרדים אשדוד" ממספר אזרחים שנסעו אמש מירושלים לאשדוד. במוצאי שבת האחרונה. כל הפרטים.
תמונת אילוסטרציה

וכך מעיד בפנינו אחד הנוסעים שנסע אמש על קו 450 מירושלים לאשדוד:

"כמו בכל מוצאי שבת, חזרנו מירושלים לאשדוד. קו 450 ברוב המקרים, מגיע באיחור ועקב העומס, הוא לא עוצר בכל התחנות.

במוצ"ש האחרון, האוטובוס המיוחל לא עצר בתחנה, ו50 איש מהממתינים שהיו בתחנה, נאלצו ללכת כברת דרך עד לתחנה אחרת בתקווה ששם יעלו אותם.

כשעלינו לאוטובוס, הטיח הנהג (בן מיעוטים) האשמות בנוסעים: "אני לא רוצה לעבוד איתכם החרדים ואף אחד גם לא רוצה לעבוד איתכם"

הנהג לא עצר בשאר התחנות ובדרך, כשהגיעו למחלף שורש, עלה פקח לתיקוף. הוא בדק ועבר על כל הנוסעים, ומצא שכולם שילמו חוץ מנוסע אחד שחיפש ממי לקנות תיקוף.

הפקח והנהג, (ששניהם בני מיעוטים) החליטו על דעת עצמם שהם עוצרים את כל האוטובוס עם הנוסעים בגלל נוסע אחד בלבד.

הנוסעים ניסו להסביר להם שזה לא חוקי ואי אפשר להעניש 50 איש בשביל בן אדם אחד.

הפקח בתגובה, התחיל גם הוא לגדף את הנוסעים החרדים והיה רגע מהרמת ידיים.

הנוסעים הלחוצים, שהיו בהיסטריה, חייגו למשטרה ולפקחים ולהנהלה של חברת אגד בתקווה שמישהו יציל אותם מאסון שעוד רגע יתרחש.

לאחר השיחה עם המשטרה, הנהג החליט על דעת עצמו שהוא מכבה את המנוע ועוצר לחלוטין את הנסיעה.

מספר דקות לאחר מכן, עלה פקח שהיה נראה בכיר יותר וניסה להבין על מה המהומה.

הנוסעים בתגובה, הסבירו לפקח את אשר אירע, והנהג בתגובה צעק וקילל: "לכו כולכם לעזאזל אתם בהמות וחיות אדם"

תוך כדי השיחה, עולה נהג (גם הוא בן מיעוטים) מאוטובוס סמוך לתוך האוטובוס שלנו והתחיל להרים ידיים על הנוסעים והפקחים שהיו שם עצרו אותו.

הגשנו תלונה במשטרה, נמאס לנו שמזלזלים בנו. כולם כבר מכירים את הפקח הזה שמתייחס אלינו כאילו הינו חיות ועוד, להביא נהג נוסף שיכה את הנוסעים? איפה נשמע כדבר הזה?

אנחנו הולכים להגיש תלונות נוספות גם במשטרה גם במשרד התחבורה וגם באגד. המצב הזה לא יכול להמשיך כך."

עד כאן דבריו של הנוסע.

 

מחברת אגד נמסר בתגובה:

״הפניה ערטילאית, מופשטת ובלתי ברורה , כדי לבדוק תלונה בגין התנהגות לא ניאותה לכאורה של עובד אגד כזה או אחר , שומה עליך להעביר למחלקת הפנ״צ של אגד פרטים מדוייקים של הנסיעה אודותיה הנך שואל ומלין , זאת ועוד הניסיון לקשור בין מוצאו האתני , הדתי או המגדרי של משרת ציבור הינו מטריד ומקומם , סבורני שאין כל הגיון וצורך לכרוך ולקשור בין ארוע כזה או אחר לבין מוצאם האתני של המעורבים בפנייה זו.

עוד אציין שלמרבה הצער רבים מבין המשתמשים בתח״צ התרגלו למן תקופת מגיפת הקורונה להשתמש בשרותים ובנסיעות מבלי לתקף את הרב קו כנדרש עם עלייתם לאוטובוסים
כל שמלאכתם של פקחי הבקרה באוטובוסים כלל ועיקר אינה קלה ואינה פשוטה , זו לעיתים מלווה במחלוקות וקונפליקטים עם הבלתי מתקפים המגיבים מעת לעת באלימות מילולית ואגרסיבית כלפי הבקרים ובמקרי קיצון אפילו בדרך של אלימות פיסית ממשית .
לפיכך אבקש מערוץ תקשורת חשוב זה לקרוא לציבור הצופים והמאזינים לתקף את כרטיסי הרב קו בעת העלייה לאוטובוסים כדי להימנע הארועים מיותרים של הגשת דוחות וקנסות לנוסעים הבלתי מתקפים כנדרש וכיאות ״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אזרח מתוסכל
1 שנה לפני

יש כאן עוד עבירה על החוק של חברת אגד שאנשים פשוט לא שמים לב אליה זה שעצרו לתקף את הרב קו באמצע הדרך נוגדת את חוקי משרד התחבורה ולכאורה נוגדת את רשיון הקו נשמח שתעלו טענה זו בפני חברת אגד ונשמח לשמוע את תגובתם לעניין

אושרת
1 שנה לפני

הצגובה של אגד הזויה ממש וחוצפנים ממש הנהגים האלו והפקחים מי הם ביכלל עוד בני מעוטים מימזרח ירושלים שנותנים להם עבודה חוצפה ממש ובושה להנהלת אגד
עלק חיות מי ישמע הערבים האלו עדינים ממש חחחחח

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן