הדרך ללימודים- סוף

סוף הסאגה: בעקבות הפרסום ב"חרדים אשדוד" המעבר שסיכן מאות תלמידים ברובע ז' נחסם לתנועה

בעקבות הפרסום ב"חרדים אשדוד" נחסם לתנועה המעבר שבין רשב"י לאור לציון. המעבר סיכן כל יום מאות תלמידים שעשו את דרכם הלוך וחזור למוסדות הלימוד.

עמודי החסימה שהותקנו במעבר

לפני כחודש פורסם כאן לראשונה על המעבר המסוכן שמוביל בין רחוב רשב"י לרחוב אור לציון ששם כידוע מדובר על אזור מרכזי של מוסדות לימוד גני ילדים וישיבות.

 

המעבר המדובר היה פרוץ במשך תקופה ארוכה מאוד, הולכי רגל, ילדים ומבוגרים, נאלצו לתמרן בין רכבים שעברו על החוק באופן יומיומי ונכנסו באין כניסה למעבר הכל כך צר ובשעות לחץ כדי להספיק להוריד את ילדיהם בבתי הספר. העומס מטורף, הנהגים לחוצים, והמעבר להולכי רגל אפשר לומר שאיננו קיים. זה היה ענין של זמן עד שחס וחלילה יקרה אסון.

התימרור הוצב במקום. צילום: חרדים אשדוד

 

בעקבות הפניות שלכם התושבים, פנינו לעירייה והארנו את תשומת ליבם לנושא, לחצנו, עקבנו ונדנדנו ויש לציין, שבעירייה לקחו את העניין ברצינות כמו שפרסמנו כאן באתר והבטיחו לטפל בליקוי המורכב ואכן, התימרור הועמד במקומו והמעבר נחסם בצורה טוטאלית למעבר רכבים והותקנו עמודי חסימה על הכביש.

 

צילום: חרדים אשדוד

 

מעוניינים לדווח לנו? צרו קשר במייל או השאירו פרטים בתגובות

צילום: חרדים אשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
מעבר חצייה עם רגליים
2 שנים לפני

לימודים על זהירות בדרכים גם לאברכים!!!
לצערי בציבור שלנו אין שום מושג מה זה להישמר , קופצים לכביש ,ילדים,ילדות, רצים לתוך הכביש ללא שום מחשבה, אמהות שולחות את העגלה קדימה ואז בודקות אם בכלל ניתן לעבור, והכל מבוסס על זה ששמעו פעם, יש לי זכות קדימה, זכות קדימה מקבלים,לא לוקחים.
שמישהו ירים את הכפפה ויפתח מסע הסברה רציני ומקיף בכל הציבור שלנו…

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן