רגעי הכרעה

סגרע”ה אשדוד ביקש מוועדת הערר לתמוך בתכנית הרחבת הדירות ברובע ז’

התב"ע החדשה לרובע ז' להרחבת הדירות ל-160 מ"ר, עמדה במוקד הבטחות הבחירות של אגודת ישראל, היום התקיים דיון מכריע בוועדת הערר המחוזית בכדי להגיע להסכמות על הפרטים האחרונים בתכנית
רובע ז׳, צילום: עמיחי חדד - חרדים אשדוד

דיון גורלי בסוגיית התב"ע החדשה של רובע ז' התקיים היום בוועדת הערר המחוזית. יו"ר אגודת ישראל,  יחיאל וינגרטן, שמחזיק גם בתפקיד ממ"ק יו"ר ועדת המשנה לתכנון ובניה, הגיע היום יחד עם צוות התכנון וההנדסה של העירייה בראשות מהנדס העיר, יועמ"ש הוועדה ומנהלת התכנון, כדי להציג את העמדה החרדית והתיקונים שביקשו חברי המועצה מסיעת אגודת ישראל.

סגרע״ה וינגרטן בדיון הבוקר

כזכור, התב"ע החדשה מקודמת מזה כמה שנים על ידי אגודת ישראל במטרה להביא רווחה למשפחות ברוכות ילדים שרובע ז' מאופיין בהם. עקרונות התכנית אושרו בס"ד בקדנציה הקודמת, אך נותרו כמה נקודות במחלוקת מול הוועדה המחוזית, כמו סוגיית קומות הקרקע וקומות הגג.

באגודת ישראל מבקשים להביא כמה שיותר דירות מורחבות. לשם כך פעל  וינגרטן בסיוע שר השיכון יצחק גולדקנופף והרמ"ט מוטי בבצ'יק מול הוועדה המחוזית כשהיום התקיים הדיון המכריע בוועדת הערר יחד עם הצוות המקצועי בעירייה. התקווה היא שיושגו גם השיפורים הנוספים שביקשו להכניס בתכנית, ההחלטה בנושא אמורה להתקבל בקרוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
4 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
4 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
שימי
2 חודשים לפני

כל הכבוד לרב וינגרטין

יעקב
2 חודשים לפני

לל

יעקב
2 חודשים לפני

הלוואי רק דיבורים ..לא יוצא מזה כלום ..חבל שצריכים להיות אשכנזים בשביל להרחיב..אפה שגרים ספרדים אין בנין אחד שהרחיב ואצל אחינו האשכנזים על כל בנין בנו עוד בנין..

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן