פוליטיקה על חשבון התושבים

סגן ראש העיר זועם: "מדוע העבודות ברובע ג' לא המשיכו בשבת?"

בעקבות פיצוץ הצנרת ברובע ג׳ ואי העבודות בשבת סגן ראש העיר אלי נכט מבהיר ״הנהלים יחודדו״ • חבר מועצת העיר חנוך ארליך: ״לא מתקבל על הדעת. מקרים אלו לא יישנו״ וזאת למרות שיו״ר סיעתו שמעון כנצלנסון אחראי על מחלקת תשתיות בעירייה וקולו לא נשמע

סגרע״ה אלי נכט

בעקבות פיצוץ הצנרת הראשית ברובע ג׳ ביום שישי, ובעקבות כך שעובדי יובלים והעירייה הפסיקו את עבודתם בערב שבת ולא עבדו במהלך השבת להחזרת אספקת המים לתושבים עד לצאת השבת.

גורם בכיר בסיעות החרדיות בעיר אומר ל׳חרדים אשדוד׳:

״העבודות פסקו בעקבות נוהל שבת הפועל בעיר שנים רבות, בו סוכם כי עבודות שאינם חיוניות לא יתבצעו בשבת, ובמקרה ברובע ג׳ להבנת הרבנים לא מדובר בעבודות חיוניות, מה גם שהעירייה הציבה מיכליות מים בכל האזור בו לא היה אספקת מים״.

 סגן ראש העיר אלי נכט זועם:

״לא מתקבל על הדעת. פניתי לגורמים המקצועיים וביקשתי לחדד את הנהלים בעניין עבודות תיקונים על שירותים חיוניים בשבת״.

בשיחה ל׳חרדים אשדוד׳ מוסיף נכט:

״מדובר בנהלים ישנים שאבד עליהם הכלח ויש לעשות בהם שינוי וטוב שעה אחת קודם. אני יודע כי לא מדובר בהנחיה ספיציפית, אלא בנוהל שכבר ביקשתי לקיים דיון בעניין שינויו״.

לשאלת ׳חרדים אשדוד׳ האם נוהל כזה יכול להשתנות בקואליציה עירונית בה חברים ש״ס ואגודת ישראל, אומר נכט:

״אני חושב שגם באזורים כמו ג׳ מתגוררים חרדים שרוצים מים בשבת, ויש למצוא פתרון שיאפשר לכולם להתנהג ולחיות כיאה למאה 21 ולא למאה ה-19. ומן הראוי להנהגה החרדית בעיר לדאוג להם גם״.

גם חבר מועצת העיר חנוך דרך ארליך מהקואליציה בעיר אומר:

״המקרה לא מתקבל על הדעת. סיעת אשדוד ביחד בראשות שמעון כצנלסון תבקש הבהרות למקרה הנדון ולא תסכים להישנות מקרים כאלה ודומיהם בעתיד״.

התמיהה הגדולה בהודעתו של ארליך שלא פונה לגורם המוסמך בנושא – ראש סיעתו שמעון כנצלנסון האחראי על מחלקת תשתיות מטעם העיירה, שהוא היה אמור לפעול בנושא. ואף קולו טרם נשמע בנושא.

חרדים רבים בשיחה ל׳חרדים אשדוד׳ מביעים את פליאתם על הפעלת הנוהל עבודות בשבת במקרה זה, ואומרים כי מדובר בפיקוח נפש של ממש, והעבודות לדעתם היו אמורות להתבצע בשבת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
משה ברמינקה
1 שנה לפני

טיפש !! מתי יגיע אליך קצת שכל בראש שלך ?? שבת היום לה' אלוקינו !! אל תחפש לך צרות מיותרות !!

בעילום שם
1 שנה לפני

איזה פיקוח נפש יש כאן

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן