ברוך דיין האמת

נפטר מייסד קרית החסידות ובעל התפילה אצל האדמו"ר

בית החולים 'אסותא': הלך לעולמו הרה"ח ר' אליהו מנחם שפירא ז"ל, מזקני וחשובי חסידי קאליב, כשהוא בן 74 בפטירתו. הוא היה מייסדי קרית קאליב בראשון לציון ושימש כבעל תפילה אצל האדמו"ר מקאליב בימים הנוראים
רבי אליהו מנחם שפירא ז"ל עם יבלחט"א האדמו"ר מקאליב. צילום: לפי סעיף 27א

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'אסותא' באשדוד הגיעה היום (שני) הבשורה על פטירתו של הרה"ח ר' אליהו מנחם שפירא ז"ל, מזקני וחשובי חסידי קאליב.

המנוח ז"ל סבל בתקופה האחרונה מייסורים קשים, ולדאבון הלב, היום הוא החזיר את נשמתו לבוראה, כשהוא בן 74 בפטירתו.

הוא גדל במוסדות חסידות סערט ויז'ניץ בחיפה ובבחרותו חסה בצילו של האדמו"ר מקאליב זצ"ל, אליו היה מקושר עד להסתלקות האדמו"ר. לאחר הפטירה המשיך לחסות בצל ממשיך דרכו יבלחט"א האדמו"ר מקאליב.

הוא היה ממייסדי קרית קאליב בראשון לציון, כאשר האדמו"ר מקאליב זצ"ל עלה להתגורר בעיר לפני כחמישים שנה. הוא התגורר בקריה וניהל ביד רמה את כל צרכי הקהילה ובית המדרש. כך גם שימש כבעל תפילה אצל האדמו"ר מקאליב בימים הנוראים.

המנוח ז"ל השאיר אחריו בנים וחתנים המפארים את מוסדות התורה והחסד בארץ ישראל. בנו ר' יצחק, מחשובי חסידי סערט ויזניץ, מתגורר באשדוד ומנהל חנות לנדאו דגים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן