בחסדי שמים

נס באשדוד: רימון הלם אותר במוסד חינוכי בזמן בו שהו מאות ילדים

נס ביום ההילולא: רימון הלם נמצא במהלך בניית חדר ממ"ד לתלמידים בתלמוד תורה "קדם מפעליו" ברובע ג' באשדוד
חבלן משטרה. תמונת ארכיון

כפי שדיווחנו ב׳חרדים אשדוד׳ ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי במשך תקופה לא נח לרגע, כאשר דואג לבניית חדרי ממ"דים במוסדות החינוך בעיר על מנת שתלמידי ותלמידות בתי הספר יוכלו ללמוד ולשהות במסגרת הלימודים בצורה בטוחה ומוגנת.

כך גם בשטח הזמני של מוסדות "קדם מפעליו" שם לומדים תלמדי כיתה ח' השוכנים ברובע ג' בבחינת "הושיבו ישיבה על קברו" ממול בית העלמין בקו ישיר ששם בדיוק שוכנים הקברים של רבי דוד והרבנית אורו נורי קרסיינטה זצ"ל.

היום (ראשון) התיצבו עובדי העיריה שנשלחו ע"י ראש העיר ד"ר לסרי, והכינו את השטח לבנייה מיידית של ממ"דים עבור התלמידים כמו שקיבלו שאר המוסדות של "קדם מפעליו" ואחרים, בעבודות החפירה השתתפו פועלים סיניים, לפתע תוך כדי הם צועקים כל מיני מילים לא מובנות כמו: בום בום בום המתריעים על סכנה ופחד, מיד התקרבו הממונים וגם אחד הרבנים שהיה נוכח באותה עת, ואז התגלה לעיניהם – רימון יד בשלמותו עם הנצרה! חסר היה מכה קטנה עם המעדר כדי שהרימון היה מתפוצץ, ומי יודע איזה אסון היה מתרחש במקום ה' ירחם. פשוט נס כך התבטאו הנוכחים.

מיד הרחיקו את העובדים והפועלים, כך גם את הרבנים והתלמידים. קראו למשטרה שהגיע תוך זמן קצר, חבלן משטרה שהגיע מיד לקח את הרימון ואמר שזה ממש נס שגיליתם את זה ונמנע אסון גדול.

הרה"ג ר' אשר קרסיינטה ראש המוסדות והישבה "קדם מפעליו" שהה במשך כל היום בתענית דיבור ובקריאת תהילים, כששמע על הנס הגדול אמר שאין זה פלא שהוריו הצדיקים ע"ה שהיום זה ההילולא של אבא נשיא הישיבה במלאת שש שנים, וזכות התורה שעמדה להם, הרב קרסיינטה הודה לכל העוסקים במלאכה להגדיל תורה ולהאדירה.

הרב הראשי לישראל הגר"י יוסף בהנחת אבן הפינה למוסדות "קדם מפעליו":

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
3 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
3 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
יעקב
5 חודשים לפני

איזה נסססס

יוסי
5 חודשים לפני

הוא היה בצום???
בשביל כתבה הוא יעשה הכול

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן