נמשך מסע ההסברה

חופי אשדוד תחת הקמפיין "החוף שלי רב פעמי" 

אשדוד מובילה את הנושא בפעילות שנתית, ומגבירה אותה בחודשי הקיץ. לאחר שבשנה שעברה אשדוד הובילה את הנושא ברמה הארצית, הוזמנו נציגי העירייה לפאנלים שונים במטרה להציג את הפעילות הייחודית והמקצועית הפועל בעיר

בעיריית אשדוד ממשיכים להוביל את קמפיין "החוף שלי רב פעמי"

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי:

"שומרים על החופים שלנו באשדוד – נקיים מפלסטיק. כבר שנה שניה שאנחנו מובילים בעיר את קמפיין ״החוף שלי רב פעמי״, שהפך למודל לרשויות רבות נוספות, וביחד אתכם מוציאים את הפלסטיק מהחופים ושומרים על משאב הטבע היקר והמופלא שלנו- 7 חופים מוכרזים יפים ונקיים, ובעלי הדגל הכחול היוקרתי של האיחוד האירופאי".

בהמשך לשנה שעברה גם בקיץ הזה יצא עיריית אשדוד-האגף לאיכות הסביבה במסע הסברה חוויתי בחופי העיר, בשיתוף מערכת החינוך ובשיתוף רשות הטבע והגנים.

מסע ההסברה הייחודי מתקיים בכל ביום ו' בכל שבעת החופים המוכרזים באשדוד ובחוף המצודה, במסגרת קמפיין "החוף שלי רב פעמי", שמטרתו הפחתת השימוש בכלים רב פעמיים בחופים, שגורמים נזק סביבתי רב.

על פי הנתונים, 70% מהפסולת בקרקעית הים והפסולת הצפה היא חלקי שקיות ואריזות פלסטיק, רובה בגודל מיקרו-פלסטיק. כ-75% מהפסולת, כך מצביעים הנתונים, מקורה בפסולת פלסטיק ולכן חשוב ככל שניתן להפחית בשימוש במטרה להציל את בעלי החיים ואת הסביבה מהנזקים הישירים הנגרמים משימוש בפלסטיק.

במסגרת הפעילות, צוותי ההסברה יוצרים במשך ארבע שעות פעולות שיתופיות עם המבלים בחוף במטרה להעביר את המסרים המרכזיים וחלקם גם זוכים בפרסים התחרויות המתקיימות בנושא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן