מריבות הסגנים

נכט פוער פיו נגד החרדים: ”הרשלנות של סניה מביאה על התחרדות ופגיעה בפיתוח הפוטנציאל התיירותי בעיר”

כמענה למכתב ששיגר חיים אמסילי חבר מועצת העיר מסיעת ש״ס וחבר דירקטוריון החברה העירונית לתיירות ליו״ר החברה בו דורש כי במכרז שייפתח להפעלת הגלגל הענק יופיע מפורשות כי המקום יהיה סגור בשבת ודוכני המזון במקום יהיו עם תעודות כשרות בלבד פוער פיו בגסות סגן ראש העיר אלי נכט את הציבור החרדי
סגני ראש העיר אבי אמסלם ואלי נכט

מריבת הגלגל אינה שוכחת מקומה 5 בעירייה.

לאחר שסגן ראש העיר סניה כצנלסון יו״ר חפ״א ביטל את המכרז בהסכמה מול טום בן זקן הזכיין להפעלת הגלגל הענק בעקבות לחצים כבדים שהופעלו עליו מאז הפרסום על הבטחתו לא הפעלת הגלגל הענק בשבת, המכרז החדש עומד בפתח.

חבר מועצת העיר מסיעת ש״ס חיים אמסילי החבר בדירקטוריון של החברה הכלכלית האחראית על המכרזים הללו שיגר הערב מכתב ליו״ר החברה גב׳ אורית אלמוזלינו-רייז בו דורש כי במכרז החדש שייצא יופיע מפורשות כי הגלגל הענק לא יפעל בשבתות ובחגים, עוד דורש אמסילי כי דוכני המזון שיפעלו במקום יהיו רק עם תעודות כשרות.

מכתבו של חיים אמסילי חבר הדירקטריון

בתגובה לדרישות החרדים פוער פיו בגסות סגן ראש העיר אלי נכט את הציבור החרדי:

וכך כותב נכט: ״הניסיון לבטל את המכרז מצד סניה, מקים לחץ ודרישות של הסיעות החרדיות, כי המכרז הבא ינוסח באופן כזה שהיזם לא יוכל להפעילו בשבת.

הרשלנות של ניסוח המכרז הראשון ואי עמידה על העקרונות של טובת העיר, מביאה על העיר שלנו התחרדות ופגיעה בפיתוח הפוטנציאל התיירותי בעיר״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
דיין
1 שנה לפני

חולים מה מעניין העיקר לסרי הולך לבית

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן