הטון מחריף

נכט מחריף את הטון כנגד החרדים: קורא להדחת אמסלם מהקואליציה

בעקבות ראיון של ממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם הבוקר של קרא להדחת סגן ראש העיר שמעון כצנלסון מהקואליציה בוחר נכט לצאת להגנת כצנלסון וקורא להדחת אמסלם מהקואליציה
סגני ראש העיר אבי אמסלם ואלי נכט

הסערה בעירייה לא מסתיימת, ואף מחריפה.

הבוקר התראיין ממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם שם קרא להדיח את סגן ראש העיר שמעון כצנלסון מהקואליציה בעקבות ההצבעה כנגד עמדת ראש העיר, ובעקבות כך שגורר את העיר לדברי אמסלם למלחמת דת.

מי שיוצא בהפתעה להגנתו של כצנלסון זה דווקא יריבו הפוליטי המר אלי נכט שכנראה האנטי החרדי שלו גובר על האנטי לסניה, וכך תוקף:

״את מי שצריך להעיף מהקואליציה זה את מחרחרי הריב והמדון דוגמתו, שבכל כוחם מנסים לפגוע בסטטוס קוו ולסחוט את המיץ רגע לפני הבחירות.

אנחנו כנציגים של המגזר המייצג את דרך החיים של ״חיה ותן לחיות״ צריכים להילחם מתוך הקואליציה ולתת פייט לכל העסקונה החרדית! רק חלשים מוותרים, ולנו יש ציבור גדול שעומד מאחורינו וסומך עלינו שנעשה את העבודה ונעמוד על המשמר! גם אם לא נשיג 100% ממבוקשנו ואפילו לא 50%, עדיין 20%-30% עדיפים על 0! באופוזיציה נובחים והשיערה עוברת. אנחנו כאן כדי לשלוט ולקדם את צרכי העיר והתושבים!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
שסניק גאה
1 שנה לפני

נכט, עוף אתה מהקואליציה
צדק אמסלם שסירב והתנגד לכניסת לקואליציה

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן