בדרך לפירוק הממשלה

ניצחון לחרדים: חוק התקשורת אושר במליאה

החוק מבטל למעשה את תוכניותיו של שר התקשורת הנדל לביטול הקומה הכשרה | החכי"ם החרדים בירכו

ח"כ יועז הנדל. קרדיט: ערוץ הכנסת

היום מפלגת ש"ס באמצעות ח״כ ארבל העלו את ׳חוק הגנת החירות בטלפונים׳ לביטול התערבותו הפוגענית של שר התקשורת יועז הנדל בקומה הכשרה הנוגעת לציפור נפשו של הציבור החרדי.

לחוק כעיקרון לא היה רוב, אולם לאחר שמפלגת מר"צ התבלבלו ובנוסף חברי כנסת מטעם הסיעות הערביות תמכו בחוק – החוק עבר ואשר בקריאה טרומית.

מדובר בניצחון מורלי, מאחר והחוק כעת אושר רק בקריאה טרומית ואין לו הרבה סיכוים לעבור את כל המשוכות הדרושות להעברת חוק עד לחקיקתו המלאה בספר החוקים.

הדיון סביב החוק היה טעון מאד בין הנציגים החרדים לשר התקשורת. כך חבר הכנסת ינון אזולאי (ש"ס) זעק כנגד החוק: "הנדל רוצה להרוס את הילדים שלנו, הילד שלי גם מעל גיל 18 אתה רוצה להרוג את הילדים שלי. לא אתן לילד שלי לחשוף אותו לאינטרנט. אתה רוצה שניקח טלפון כשר ונוכל להיחשף לאינטרנט. אתה לא רוצה לעשות טוב אתה רוצה לטמא את החינוך של הילדים שלי".

ינון אזולאי זועק על דוכן הכנסת

חברי הכנסת החרדיים בירכו על העברת החוק.

יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי:

שר התקשורת שלא עובר את אחוז החסימה קיבל היום תשובה ניצחת במליאה, כשחוק הגנת החירות בטלפונים של ש״ס אושר במליאה. צא לנו מהחיים! הסוף של ממשלת הרודנות והניתוק שלכם כבר מוקרן על לוח התוצאות.

חבר הכנסת יעקב טסלר (יהדות התורה):

ניצחון האופוזיציה באישור הצעת החוק לביטול גזירת הרס הסלולר הכשר שהוביל השר הנדל, מוכיח כי כוחנו באחדותנו. בשיתוף פעולה מבורך של יהדות התורה וש״ס יחד עם סיעות נוספות, הצלחנו לומר ליועז הנדל: הרף מערכי הדת ואל תרים ידך נגד המיזם החשוב לשירותי תקשורת כשרה המותאמים לצורכי הציבור החרדי. היהירות שלך לא תנצח את הערכים החשובים לנו.

עוד דווח כי ‏מזכיר מועצת גדולי התורה של 'אגודה' הרב יעקב ולצר שוחח כעת עם יו"ר ש"ס אריה דרעי והודה לו בשם מרנן ורבנן האדמו״רים, על העברת חוק הטלפונים הכשרים. ״פעלת כנגד כל הסיכויים, והצלת לדורות את חינוך ילדי ישראל מפגיעה שאין ממנה חזרה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן