לקראת החופש הגדול

מתנדבי מד"א מרחב לכיש יצאו להשתלמות בחופי אשדוד ואשקלון

השתלמות נהיגה מקצועית לעובדי ומתנדבי מרחב לכיש של מד"א בחופי אשדוד ואשקלון

מתנדבי מד״א בהשתלמות בחופים

הבוקר (ה') יצאו להשתלמות נהיגה מקצועית עובדי ומתנדבי מרחב לכיש של מד"א, וזאת על מנת לתרגל ולהעשיר את הידע של הצוותים לקראת עלייה בכמות הרוחצים בחופי אשדוד ואשקלון, לקראת בואו של החופש הגדול.

במהלך ההשתלמות המקצועית, שהוביל קצין הבטיחות המרחבי במד״א מורדי פרץ, תרגלו עובדי ומתנדבי מד״א ממרחב לכיש תפעול של רכבי ההצלה המיוחדים, בהם רכבי ג׳יפ וטרקטורונים המיועדים לתנאי השטח בחוף הים. עוד במהלך ההשתלמות התמקצעו עובדי ומתנדבי מד״א בנסיעה בתנאים מורכבים, תפעול המיטות הייעודיות ברכבים והכרת החופים והצירים המובילים אליהם על מנת להבטיח הגעה ופינוי מהיר ומקצועי.

אחראי יחידת האופנועים והתגובה המיידית במרחב לכיש של מד״א, ישראל לוגסי: ״עם העלייה הצפויה בכמות הרוחצים בחופי הים, אנחנו רואים חשיבות רבה ביכולת הצוותים להעניק מענה רפואי מקצועי, מהיר ואיכותי. השתלמות המקצועית היא חלק מתוכנית ההכשרות והתרגול השנתית של הצוותים, וזאת למען הרוחצים והמבלים בחופים. אני מאחל לכולם קיץ מהנה ובטוח״.

צילום: חיים לוין, דוברות מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן