ביידן מגיע

מתכננים לצאת היום מהעיר? מפת החסימות העדכנית לקראת ביקורו של נשיא ארצות הברית בישראל

כוחות גדולים של המשטרה פרוסים במטרה לאבטח, לשמור על הסדר הציבורי ולהכווין את התנועה במהלך ביקורו היום של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן.

אילוסטרציה. קרדיט: דוברות המשטרה

משטרת ישראל השלימה את היערכותה לקראת ביקורו היום של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בישראל בעקבות המתקפה הקשה אותה עברה ישראל על ידי ארגון החמאס.

מאות שוטרים, לוחמי מג״ב ומתנדבים נפרסו החל משעות הבוקר במטרה לאבטח, לשמור על הסדר הציבורי ולהכווין את התנועה במהלך הביקור שצפוי להיערך היום בישראל.

במסגרת ביקור נשיא ארצות הברית צפויים שינויים בהסדרי התנועה וחסימות בצירים שונים בסמוך לנתב"ג ובצירים המובילים לתל אביב וברחבי העיר תל אביב.

להלן פירוט החסימות ושינויים בהסדרי התנועה:

– במרחב נתב"ג ציבור הנוסעים העתיד להמריא או לנחות מחר סמוך למועד הביקוֹּר, מתבקש להתעדכן דרך אמצעי התקשורת ויישומון WAZE בדבר השינויים בהסדרי התנועה ומומלץ לנוע ברכבת אל טרמינל 3.

– כביש מס' 1 יחסם ממחלף לוד ועד מחלף לה גווארדיה, בואך כביש 20 לשני הכיוונים וכלל המחלפים המובילים לקטעי הכביש.

– כביש 4 מחלף גנות בחיבור לכביש 1 ו-20.

– במחוז ת"א יתבצעו שינויים נרחבים בהסדרי התנועה והשוטרים יבצעו חסימות של חלקים נרחבים בדרום העיר, ובצירים המובילים למרכז העיר לסירוגין ולפרקי זמן קצרים ככל שניתן.

אנו מבקשים להדגיש בפני כלי התקשורת והציבור כולו, כי בכל מהלך הביקור חל איסור מוחלט להעלאת כל כלי טייס (לרבות רחפנים) למרחב האווירי של נתב״ג, תל אביב וצירי התנועה המופרטים.

משטרת ישראל פועלת לקיומו התקין של הביקור, בהיבטי פיקוד ושליטה, אבטחה, שמירה על הסדר הציבורי ותנועה, תוך צמצום הפגיעה למינימום בשגרת החיים של הציבור ככל שניתן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
9 חודשים לפני

[…] ציין ראש העיר כי לאור ביקורו של נשיא ארה״ב וההפוגה באירועי ירי, עלולה לחול פגיעה בעירנות, לכן יש […]

9 חודשים לפני

[…] ציין ראש העיר כי לאור ביקורו של נשיא ארה״ב וההפוגה באירועי ירי, עלולה לחול פגיעה בעירנות, לכן יש […]

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן