"תורת ה' תמימה"

משתתפי שיעור הדף היומי סיימו את מסכת גיטין

סיום מסכת 'גיטין' למשתתפי הדף היומי בבית הכנסת המרכזי "זכות אריה" | גלריה

סיום המסכת בבית הכנסת המרכזי ״זכות אריה״

שמחה רבה נחוגה בבית הכנסת ובית המדרש "זכות אריה" ברובע ז' כאשר משתתפי השיעור הקבוע במסגרת לימוד הדף היומי ערכו את הסיום על "מסכת גיטין" עם מגיד השיעור פה מפיק מרגליות אשר מעביר את השיעור בטוב טעם ודעת, במסירות רבה, בהסברה בהירה ורהוטה הרה"ג רבי אשר פרץ מהרבנים הותיקים ברבנות הראשית.

את סיום מסכת 'גיטין' ואמירת ה'הדרן עלך' כובד מגיד השיעור הרה"ג רבי אשר פרץ ומיד אחר כך ציבור המשתתפים פתח בשירת "תורת ה' תמימה" לאחר מכן היסבו לסעודת מצוה בה נשאו דברי שבח וברכה ללומדים המשתתפים הקבועים בשיעורי דף היומי. הרב פרץ ציין בפני הלומדים כי בכל פעם שמסיימים מסכת, צריך לזכור שזה נובע מכח המסירות והקביעות של שיעור תורה בכל יום, כאשר לא מאבדים אפילו יום אחד, וזה כח מעלת התורה כאשר לומדים ברציפות כל העת בימי חול, שבתות ומועדים.

עוד נשאו דברי תורה וברכה שציינו שבמסכת שבת, בה נאמר המקור כשמסיימים מסכת נהגו לעשות "יומא טבא דרבנן" וזה דגש חשוב ומיוחד שחז"ל רצו לייקר בעיננו את החשיבות של לימוד עוד מסכת ועוד מסכת כשזוכים לכך זה כיום טוב ממש.

בסיום הסעודה, מגיד השיעור הרב אשר פרץ בירך את הרב ישראל מגד ממשתפי השיעור ב"דף היומי" שלקח על עצמו לערוך את סעודת המצוה ביד רחבה למען כבוד התורה שיזכה עוד לעלות במעלות התורה ולסיים עוד מסכתות בכל הש"ס.

המעמד הסתיים מתוך שבח והודיה לד' יתברך והתעלות רוחנית ושאיפה להתעלות בתורה עוד ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן