עקיצת חשבונות

משתמשים באפליקציית ביט? עוקץ חדש מסכן את החשבון שלכם

ביט - bit נחשבת לאפליקציה הפופולרית ביותר בתחום העברות הכספים והתשלומים. מי שמחובר לאפליקציה יכול לקבל או להעביר כסף לאדם אחר בלחיצת כפתור. מדי תקופה ועל פי מדיניות החברה, נדרשים המשתמשים לאמת את החשבון שלהם מטעמי אבטחה ולכן, תהליך כזה נראה טבעי לחלוטין, מה שהביא את העוקצים לרעיון הבא

Freepik

הודעות sms רבות נשלחו בתקופה האחרונה למשתמשי אפליקציית ביט, ובהן נכתב כי הם מתבקשים לאמת את חשבון הביט שלהם בלחיצה על הקישור המצורף, בנוסף נכתב בהודעה, כי מי שיסיים את התהליך יקבל מתנה 100 ש"ח לחשבון הביט שלו.

כך זה נראה:

 

מה שקורה בפועל, בלחיצה על הקישור, המשתמשים מועברים למספר קישורים עוקבים אחרים, כשהכל נראה כמו האתר של האפליקציה המקורית, וכן, מתבקשים להזין את הפרטים האישיים שלהם ואת הקוד החד פעמי שנשלח אליהם ובאותו רגע, הפורצים מקבלים גישה מלאה לחשבון.

כדי להמנע מעוקצים מהסוג הזה, יש להכנס לאפליקציה עצמה ולבצע את ההוראות אך ורק מהאפליקציה הרישמית ולא מקישורים שמגיעים בדרכים אחרות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
מירי
9 חודשים לפני

גם אני קיבלתי כזו הודעה. לא נכנסתי. ידוע שזה עוקץ

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן