חרבות ברזל

משרד הרווחה בהודעה לציבור: מעטפת טיפולית למשפחות הנפגעים בניהם 21 ילדים שנותרו ללא הורים

מתקפת הטרור הותירה 21 ילדים מ-13 משפחות ללא הורים; מרביתם התייתמו. אחת הילדות בת ה-4 חטופה בעזה. ילדה נוספת איבדה את אימה ואביה נחטף לעזה.

צילום: זק"א תל אביב

 

● מפרוץ האירועים, פעלו עובדים סוציאליים של משרד הרווחה והרשויות המקומיות לאתר את כל הילדים שאיבדו את הוריהם ויצרו קשר עם כלל המשפחות שבהן שוהים הילדים.

צוותים ייעודיים יעניקו להם מעטפת טיפולית הכוללת טיפול רגשי, נפשי, חומרי ומיצוי זכויות מול כל הרשויות האחרות. כמו כן, המשרד פועל להסדרה של מעמד המשפחות למשך שלושה חודשים שבמהלכם ייבחן מצב הילדים והמשפחות ומתן מענה לצרכים שיתעוררו.

שר הרווחה יעקב מרגי: "העובדה שכל כך הרבה ילדים הם קורבנות של המתקפה האכזרית של החמאס הופכת את הבטן. הנחתי את גורמי המקצוע הרלוונטיים במשרד לפשט כל תהליך ולזרז את מתן המענים הן לילדים והן למשפחות האומנות אותן בעת הזאת. משרד הרווחה ערוך לתת טיפול ארוך טווח וממוקד טראומה, לכל ילד וילדה שנפגעו מהמתקפה הנפשעת הזאת ובפרט לילדים שנותרו יתומים. מדינת ישראל תהיה להם לאימא ולאבא ותדאג להם במשך כל חייהם ולא נחסוך במאמצים ובמשאבים על מנת לסייע להם להשתקם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן