אל תהיו פראיירים:

משרד הכלכלה בדק ומצא פערי מחירים גדולים בסל המוצרים לחג השבועות. כל הפרטים:

40 קטגוריות ובהן למעלה מ-180 מוצרים (מותגים מובילים ומותגים מתחרים כולל המותג הפרטי), נבדקו על ידי משרד הכלכלה והתעשייה והושוו לקראת חג השבועות. הבדיקה, אשר התבצעה ביום שני ה-27.5.24, התבססה על נתוני מחירים עבור השבוע שבין ה-19.5-25.5. קטגוריות הצריכה והמוצרים שנבדקו הן ממגוון רחב של קטגוריות המזוהות עם חג השבועות, ובראשן מוצרי חלב, ירקות קפואים, מוצרי בצק קפוא, פסטות, שמנים ועוד. בדיקה זו תספק לצרכנים מידע אודות פערי המחירים בין המותגים השונים.

משרד הכלכלה מפרסם, שישנו פער של 69% אחוזים בין סל מוצרי המותג המוביל לבין סל המוצרים התחליפיים, בחלק מהמוצרים נמצא פער של יותר מ-300% בין מחיר המותג המוביל ובין מחיר מוצר תחליפי- פער של 36% בין הרשת היקרה ביותר לרשת הזולה ביותר עבור סל המוצרים שנבדקו.

להלן דוגמאות לפערי מחירים הגדולים ביותר בין המותג המוביל למותג הזול:

 

למוצרים נוספים: לחצו כאן

לגרף המלא לחצו כאן

להשוואה בין המותגים לחצו כאן

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן