ללא רשיון

משרד הבריאות מזהיר ממשחת שיניים שעלולה לסכן את הציבור

מחלקת תמרוקים במשרד הבריאות מזהירים את הציבור מצריכה ורכישה של משחות שיניים TOTAL12 PRO GUM HEALTH שמשווקת ללא אישור ממשרד הבריאות (רישיון תקף או הודעה לפני שיווק). בנוסף, המוצר משווק ללא תווית בעברית כפי שנדרש. על כן, מבקש משרד הבריאות שלא לעשות שימוש במוצר זה ולהחזירו לנקודות המכירה.

 

משרד הבריאות מזהיר את הציבור מצריכה ומרכישה של משחת שיניים COLGATE TOTAL12 PRO GUM HEALTH המשווקת ללא אישור ממשרד הבריאות

מבדיקה שנערכה על ידי המחלקה מול היבואן הרשמי של קולגייט, נמסר כי ליבואן אין רישיון למשחת השיניים COLGATE TOTAL12 PRO GUM HEALTH ועל כן, הוא לא מייבא אותה. יש לציין כי קיימות משחות שיניים קולגייט שהן בעלות שם דומה לשם המוצר ממנו מזהיר המשרד, שנמצאות תחת פיקוח ורישיון משרד הבריאות, אותן ניתן למצוא במאגר התמרוקים באתר משרד הבריאות.

 

משרד הבריאות מזהיר את הציבור כי שימוש במוצרים שלא קיבלו רישיון משרד הבריאות או שימוש במוצרים שלא על פי תנאי רישיונם עלול להזיק לבריאות הציבור.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן