שער חדש לאשדוד

מרכז המבקרים החדש של עיריית אשדוד נחנך הבוקר

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי השתתף הבוקר בטקס פתיחת מרכז המבקרים ואמר: "המרכז הוא שלב נוסף בפיתוח המואץ של ענפי התיירות באשדוד ויספק טעימה קטנה ומופלאה מהעיר שכולנו כל כך אוהבים"

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בסיור הבוקר במרכז המבקרים

כפי שפירסמנו לראשונה ב'חרדים אשדוד' לפני מספר חודשים על מרכז מבקרים חדש שמוקם בגבעת יונה, הבוקר זה קרה: מרכז המבקרים החדש והמפואר נחנך הבוקר בבית אריה קלנג בגבעת יונה.

המרכז הוקם לאחר מחשבה על כל פרט שמצוי בו, והוא מספק טעימה אינטראקטיבית מכל מה שיש לעיר הנפלאה שלנו להציע. מההיסטוריה של אשדוד ועד תנופת הפיתוח בימינו. מקיבוץ הגלויות ומגוון התרבויות בעיר ועד חופי הים והקולינריה המפותחת שבה.

מרכז המבקרים ישמש כשער של אשדוד ויארח קבוצות מהעיר, מהארץ ומחו״ל.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי נוכח הבוקר בחניכת המרכז ואמר: "המרכז הוא שלב נוסף בפיתוח המואץ של ענפי התיירות באשדוד ויספק טעימה קטנה ומופלאה מהעיר שכולנו כל כך אוהבים. אני רוצה להודות לחברה לתיירות אשדוד שאחראית על ניהולו של המרכז, לחברת דיסקין שהופקדה על הקמתו ולכל השותפים בתהליך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן