מעמד עילאי

מרגש: כשתלמידי הקירוב ורבני הכולל שרו יחד בחדר האדמו"ר

מעמד מרגש נערך בחדרו של האדמו"ר מפיטסבורג כשתלמידי בית הספר שובו אשדוד מלווים ברבני הכולל של כנסת ישראל נכנסו אל הקודש פנימה למעמד חיזוקה של תורה לקראת היציאה לחופשת הקיץ

צילום: א היימן

המעמד נפתח בדבריו של הגר"ח ברונר מראשי כנסת ישראל שציין בדבריו כי זכינו וביוזמת מנכ"ל רשת שובו הרב גוטרמן והנהלת הרשת הכוללים של כנסת ישראל מלווים את בתי הספר של שובו בכל רחבי הארץ, אמנם פינה חמה יש לנו במוסדות לכולל שלנו באשדוד, התמהיל המיוחד של צוות בית הספר הנפלא בראשות המנהלת הרבנית שיינין ורב בית הספר הרב צלניקר יחד עם כלל צוות ההוראה, וכן זכינו בכולל מופלא ומופלג אברכים בעלי שיעור קומה המאהיבים את התורה על הנערים, ויחד עם התלמידים הנפלאים שמשתוקקים לעוד תורה ועוד לימוד, עוד הודה לבנש"ק הגה"צ רבי מאיר אבוחצירא רו"מ תורה לשמה, שפתח לנו את שערי היכלו ובעין טובה עומד לימין הכולל בכל הנצרך.

זכות לנו כי האדמו"ר שלנו פתח לנו את השער וכמידי שנה זוכים אנו לברכתו והדרכתו קודם יציאת התלמידים בחופשת הקיץ, הרב ברונר אף ציין כי בס"ד לבקשת הנערים גם במהלך החופשה יימשכו הלימודים עם רבני הכולל.

בקשב רב נשמעה ברכת קודשו של כ"ק הרבי מפיטסבורג שליט"א, הרבי אמר בדבריו לתלמידים כי ייתכן שישנם חברים או בני משפחה שמעט יזלזלו בכם, שאתם לומדים תורה, אבל תזכרו אתם המאושרים אתם אלו שזכיתם לעלות במעלות של תורה שנותנת גם סיפוק ואושר, אשריכם ואשרי חלקכם.

 

האדמו"ר אף הוסיף את ברכת הקודש להנהלת רשת שובו, ששמה הולך לפניה בעולם כולו, לרב צלניקר שהוא דמות של רב ומשפיע ולכלל הצוות, וכן לרבני הכולל של כנסת ישראל כאן באשדוד, ולרבני כנסת ישראל בכל רחבי הארץ שיזכו להגדיל תורה ולהאדירה.

מיד בסיום דברי האדמו"ר החלו התלמידים לשיר את הקה ריבון הנודע אותו הלחין הרבי זיע"א מפיטסבורג, כשאף האדמו"ר שליט"א משורר ומזמר איתם.

 

בסיום המעמד זכו התלמידים להתברך אישית מכ"ק האדמו"ר כשכל תלניד זוכה לברכה ולשי אישי מידיו של האדמו"ר.

צילום: א. היימן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן