צדיק בא לעיר

“מקום קדוש”: כך התבטא חבר מועצת חכמי התורה בביקורו באשדוד

הגאון הגדול רבי דוד יוסף שליט"א בעל ה"הלכה ברורה" וחבר מועצת חכמי התורה נשא שיעור מרתק במרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" • "זה מקום קדוש, שיש בו הרבה פעילות של שיעורי תורה, תלמידי חכמים מופלגים באים ומדברים בהלכה ובמחשבה בזכות הרב אילן" אמר הגר"ד יוסף

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף בשיעורו באשדוד

מאות השתתפו בשיעור מיוחד של הגאון הגדול רבי דוד יוסף שליט"א בעל ה"הלכה ברורה" וחבר מועצת חכמי התורה שהתקיים במרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" ברובע א' בראשותו של הרה"ג ר' אילן גוזל בעל מחבר סדרת הספרים "פלא דורש".

בברכת ברוכים הבאים פתח הרב אילן גוזל לכבוד הגאון הגדול שליט"א שטרח והגיע לחזק אותנו והודה לו על חיבורו הגדול הלכה ברורה שבני התורה בעולם כולו נהנים מכל שורה ושורה בספרים הלכה שהם אבן יסוד בעולם ההלכה.

בדברים שנשא הגאון רבי דוד יוסף סיפר שבכל פעם שמגיע למקום מתפעל מחדש לראות את ההשקעה בבני הנוער המתחזקים ונעשים לבני תורה ממש בזכות ההשקעה המסורה של מזכה הרבים הרב אילן גוזל שזכה לחבר את הספרים הנפלאים "פלא דורש" על הפלא יועץ.

בדבריו עמד על הציפיה לגאולה בימינו, הענין שלצערנו כיום לא מרגישים את צער החיסרון של בית המקדש, זה לא תופס מקום במרכז החיים שלנו, יש אנשים עשירים בעלי ממון שאולי קשה להם ואולי ח"ו היו מעדיפים שלא יגיע המשיח.. עד כדי כך.

תיאר את הרגעים של הגאולה שעם ישראל מכל העולם יעלה לירושלים ברגע שתגיע הגאולה, ונתבשר על הגאולה. רק נחשוב שבזמן בית המקדש היה קיים היו כ-10 מליון יהודים שכולם היו שומרי תורה ומצוות שעלו לירושלים ברגלים, אכלו את הקורבנות בתוך ירושלים, לא היתה דאגה היכן יתגוררו כל אותם הבאים.

סיפר עובדות והנהגות מבית אביו מרן זצוק"ל בהיותו ילד שלמרות שחיו בפשטות ולא היה את כל מה שיש היום, לא היה חסר להם כלום והיתה אהבת תורה גדולה.

לכן רבותי, המחשבה שלנו צריכה להיות לבקש את המשיח, החיים שלנו צריכים להיות שואפים יותר לרוחניות.

כל אחד יחשוב בליבו, כעת השכינה בגלות, הרוחניות בגלות, זו המציאות לצערנו. על כן עלינו להשתדל להגביר את הרוחניות וזו המטרה שלנו כעת. כל זמן שהמשיח עדיין לא הגיע, עלינו להגביר את הרוחניות ע"י לימוד התורה, עבודת ה' כמה שיותר.

ברוך ה' אתם זכיתם שאתם נמצאים כאן ב"ילדי שגיא ויעקב" במקום הקדוש הזה, מקום שיש בו הרבה פעילות של שיעורי תורה, תלמידי חכמים מופלגים באים ומדברים בהלכה ובמחשבה, יש לכם את הרב אילן שליט"א שברוך ה' עושה חייל כפי שאמרתי קודם, עושה עבודת קודש במסירות כזו, יום יום שעה עשה, שהמקום הזה יהיה מלא בתורה ויראת שמים, בואו נתמקד בזה כמה שיותר ברוחניות בעבודת ה' ונזכה בקרוב לגאולה השלמה וביאת משיח צדקנו בקרוב.

בסיום דבריו המוני המשתתפים נגשו לרב שליט"א על דבריו המחזקים, לאחר מכן הרב אילן גוזל נועד לשיחה חשובה עם הגר"ד יוסף שבראשית דבריו הודה לו על דבריו המחזקים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
5 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
5 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
משה
11 חודשים לפני

עבודה זה מקום קדוש

דודו
11 חודשים לפני

מלא רבנים מגיעים לשם במשך השנה
ותמיד הןא לא תומך בשס בבחירות לעירייה
למה? תבינו לבד
שיצליח

שסניק שמאבד אמון
11 חודשים לפני

חבר המועצת של ש"ס, אצל הרב אילן גוזל, המתנגד הראשי לאבי אמסלם. ועוד בלי שהמועמד של המועצת רואה אותו בכלל… מה זה אומר???? תתעוררו עובדים עלנו בעיניים

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן