מבצע מגן וחץ

מערכת הביטחון באיום לאיראן: נגיע לאיפה שצריך בכל מקום ובכל זמן

בשעה האחרונה וכך גם בשעות הבאות, אירגון גא"פ מרחיב את טווח הרקטות וגם את הכמות. בשעה האחרונה נרשמו פגיעות ישירות בנתיבות וברחובות ולצערנו, נקבע מוות על אחד מהפצועים ברחובות. בצה"ל ממחישים אסטרטגיה שמרמזת ישירות לפיקוד הישיר של איראן: נלך לכם על הראש בכל מקום ובכל זמן.

הג'האד האסלאמי שידוע כחסר סבלנות וכגורם הראשון שמקרר את האמבטיה בעימותים מול ישראל, והוא סופג בימים האחרונים מכה אחר מכה ומכל כיוון.

למרות שבחודשים האחרונים, הרשתות הערביות התמלאו באיומים על איחוד זירות, ועל כך שישראל תושמד מצפון מדרום ומאיו"ש, נכון לכתיבת שורות אלו, חיזבאללה וחמאס לא משתפים פעולה עם גא"פ למרות שהוא נחשב לזרוע האיראנית בעזה, ומשאירים אותו לבד במערכה מול ישראל. מצב זה מעמיד אותו במצב בלתי אפשרי מכיוון, שארסנל הרקטות שלו דל ולא איכותי ויתכן, שנראה אותם כן מצטרפים בקרוב.

 

הפגיעה בנתיבות צילום מוריה מימון

 

צה"ל מבחינתו בחר באסטרטגיה התקפית שלא נוחה לא לאיראן ולא לחמאס בזמן הנוכחי, ללכת על ראשי הג'האד האסלאמי בכל הדרגות, ולחסל אותם אחד אחרי השני במקומות המסתור שלהם. מדובר על בתים שיושביהם מקבלים טלפונים מהשב"כ קודם התקיפה שעליהם להתפנות מיד מהבית, מפקדות נסתרות תת קרקעיות סמוכות למסגדים ואפילו פעילים מהלכים שמחוסלים תוך כדי הליכה על ידי מזלטים מתאבדים.

כדי להוציא חיסולים כל כך איכותיים זה מצריך מודיעין מדוייק ומעודכן רגע אחר רגע, במעקב מתמיד ובקיאות רבה בשמות והתפקידים של אותם בכירים. ולא סתם מתמקדים דווקא בבכירים ולא בנכסים ובתחמושת, ובאיראן ובחיזבאללה מבינים זאת; שבמערכת הביטחון יודעים על כל אחד ואחד מהם מה קורה איתו בכל רגע נתון, וברגע שתינתן ההוראה דמו בראשו.

 

שיגורים מעזה מוקדם יותר היום

 

ישראל פגעה עמוקות באירגון גא"פ שמהווה זרוע איראנית בתוך עזה ותהיה חלק חשוב במערכה הרב זירתית מול ישראל.

בשעה האחרונה בוצע ירי רקטי ארוך טווח ולראשונה למבצע הנוכחי, נהרגה אישה אחת מהפגיעה הישירה וכוחות ההצלה נאבקים בשעה זו על חייו של פצוע נוסף. הפגיעות הישירות האלו נותנות לגא"פ תמונת נצחון ונקמה שגורמות לו לרצות יותר לרדת מהעץ מה שבישראל לא יתנו לו.

ישראל לא תוכל להבליג על הירי הזה ובשעה זו מתקיימת הערכת מצב לגבי ההמשך הפעולות ברצועה.

שעות לא קלות מחכות לנו ופיקוד העורף קורא לאזרחים להשמע להוראות.

 

צפו במתח ששוגר לרחובות:

זירת הנפילה ברחובות:

בהתאם לסעיף 27א' לזכויות יוצרים

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן