גם ללא אינטרנט

המענה למגזר החרדי: כך תוכלו לעדכן את רכבכם במאגר העירייה המקנה חנייה חינם בחופי העיר • כל הפרטים

על רקע סערת דוחות החנייה בחוף הנפרד ׳חרדים אשדוד׳ מציג בפניכם את כל האופציות לעדכן את רכבכם במאגר העירייה גם ללא אינטרנט • הפרטים המלאים

עיריית אשדוד

ביממה האחרונה נושא החנייה בחוף הנפרד עלתה לסדר היום. ׳חרדים אשדוד׳ מביא בפניכם הסבר מפורט על מאגר החנייה העירוני, ועל הדרכים לרישום רכבכם גם ללא אינטרנט.

חוק העזר בנושא אושר במועצת העיר, במשרד התחבורה ובמשרד הפנים כבר לפני מספר שנים, לפטור מאגרת חניה בחופי הרחצה, וממנו כבר נהנים עשרות אלפי תושבי העיר אשר נרשמו במאגר החניה.

הרכבים המעודכנים במאגר זכאים לחנייה חינם בחופי העיר, ובנוסף בכל העיר: 60 דקות מצטברות חנייה בחינם והחל מהשעה השנייה והשלישית התעריף לתושבי אשדוד ייעמוד על 50% כיום הינו 2.10 ש"ח תושבי חוץ ימשיכו לשלם מחיר מלא, החל מהשעה הראשונה.

מטרת השעה הראשונה בחינם, נועדה לאפשר לתושבים לעשות את כל אותם סידורים קטנים לאורך היום (5 דק' לאסוף לחם וחלב, 20 דק' לרכישה בבית מרקחת וכך הלאה), עד למכסה של 60 דק' ברחבי העיר ולאורך כל היום. שירות זה מחייב להפעיל אפליקציית פנגו או סלופארק אבל לא יהיה חיוב עד להשלמת 60 דקות ראשונות בכל יום.

"תו תושב ותיק" לגמלאים (נשים מגיל 62 וגברים מגיל 67) מקנה לגמלאי וגמלאיות אשדוד שנרשמו במאגר, פטור מלא מאגרת חניה לאורך כל היום ברחבי העיר ובחופי הים.

כיצד נרשמים?

  • באמצעות האינטרנט: לחץ כאן
  • במידה והחלפתם את רכבכם? תוכלו לעדכן זאת בקישור הבא: לחץ כאן
  • במידה ושכחתם לרשום את הרכב במאגר וקיבלתם דו״ח? תוכלו לבקש להמיר את הדו״ח לאזהרה בקישור הבא: לחץ כאן

במידה ואין לכם גישה לאינטרנט תוכלו לגשת אל מנהלות הרובע השונים ולהצטייד ברישיון רכב ותעודת זהות, שם יעדכנו את רכבכם במאגר.

 

בשיחה ל״חרדים אשדוד״ אומר אברהם ליבוביץ יו״ר מנהלת רובע ז׳: ״פרסום על השירות הניתן במנהלות הרובע היה בכלל העיתונות בעיר, וכמה מאות אנשים כבר נעזרו בשנים האחרונות בשירות הזה על ידי מנהלת רובע ז׳. אני קורא לכל תושב להגיע למנהלת הרובע משעה 8:00 ועד השעה 13:00 ולעדכן את הרכב במאגר״.

כמו כן ניתן להגיע אל מחלקת החנייה בכתובת הקליטה 4 אשדוד ולקבל את השירות.

לכל פנייה נוספת בנושא ניתן לפנות לכתובת האימייל: parking@ashdod.muni.il
או בטלפון: 077-7741272

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן