דרכי תורה

מעמד רב רושם בהיכלה של ישיבת דרכי תורה המעטירה בראשות הגאון הרב אליסף אדרי שליט"א

לרגל הוצאת הקונטרס הנכתב ע"י תלמידי הישיבה ובוגריה על מסכת ברכות שאותה סיימו בזמן קיץ, התקיים מעמד רב רושם בהיכלה של ישיבת דרכי תורה המעטירה ברובע ח' בראשותו של הגאון הרב אליסף אדרי שליט"א. כולם נקבצו ובאו, בחורי הישיבה והבוגרים החשובים הלומדים בישיבות החשובות ביותר ואף כמה בוגרים שזכו כבר לבוא בברית הנישואין וכיום יושבים באוהלה של תורה.

במעמד המרומם שכל בני הישיבה עם הבוגרים מסבים ביחד סביב שולחנות ערוכים כשבראשם רבני הישיבה, המשגיח הרוחני הרה"ג יעקב הרוש שליט"א, והרה"ג ישי בן יוסף שליט"א ר"מ שיעור ב' והרה"ג מאיר עמר שליט"א ר"מ שיעור א' ואורח הכבוד שפיאר בנוכחותו ונשא דברים – הרה"ג יצחק קולדצקי שליט"א חתנא דבי נשיאה של מרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי זצוקלל"ה שהתפעל מן הבחורים ודיבר בשבחם ביתר שאת ואמר שניכר בבחורים ביושבם בהקשיבם לדברי תורה, שבחורים רציניים ותלמידי חכמים המה, ונשא דברי חיזוק בבניינו של הבחור ובשמירת צביונו.

 

 

כמו כן נשאו דברים הרבנים הגאונים בשבח הכותבים ומעלת הכתיבה הבאה לאחר שקידה גדולה וב"ה שזוכים ורואים פירות העמל .וכמו"כ בדברי ברכה ותורה נתכבדו נציגי הבוגרים ששיבחו את מקום גידולם ואיך המה חייבים הכרת הטוב למקום שגידלם ורוממם שכל מעלתם נזקפת לשנים היפות בישיבה קטנה שעיצבה את דמותם. כמו"כ ציינו לכך שבישיבה ישנה תחושה של משפחה וממש היה חסר להם כינוס זה שעליו ראוי להיאמר כינוס לצדיקים טוב להם וטוב לעולם וביקשו מרבני הישיבה שדבר זה יעשה מידי פעם בפעם ביתר שאת ועוז.

עוד ציינו כמה חובה לדאוג להפצת שמה הטוב של הישיבה שב"ה כל כך מצליחה לרומם ולגדל הבחורים וראוי שכל אחד ידע בבחינת אל תמנע טוב מבעליו.

בסיום פרצו הבחורים היקרים בשירה וריקוד בשמחת התורה כשהם טעונים בכוחות חדשים להמשך שקידת התורה בהיכלי התורה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן