לזיכוי הרבים

מעכשיו ניתן לקבל את הקונטרס "האור שבמלחמה" שמופץ בימים אלו במרכז גם באשדוד

לאור המצב בו עם ישראל שרוי, חיבר ראש הכולל הרה"ג ר' משה פרזיס שליט"א קונטרס להתחזקות ברוח הימים. קונטרס "האור שבמלחמה" – מלא וגדוש במאמרי חיזוק, אמונה והשקפה כאלה במתבקשים כל כך לאור המצב בו שרוי עם ישראל וזכה לתפוצה רחבה באזור מרכז, מגיע עכשיו גם לאשדוד.

 

 

 

"הרב משה! שומע? הספר החדש שלך מאד חיזק אותי! הֶחֱיָה אותי ממש!" את המילים הללו אמר לא אחר מאשר מזכה הרבים הגדול ר' פינחס ראובן הי"ו בשיחת הטלפון לחברו היקר וראש כולל "יביע אומר" בחולון, הגאון הרב משה פרזיס שליט"א, לפני מִסְפָּר שנים. השיחה נסובה אודות רב-המכר שחיבר בשם "האור שבך", אשר נכתב בשפה קלה ועניינית השווה לכל נפש ומכיל מאמרי השקפה חיזוק ואמונה במגוון נושאים אקטואליים, כמו גם כריכה ייחודית ושובַת עין. שיחה זו, שאת פרטיה הנוספים לא ניתן לחשוף מפאת צנעת הפרט, עוד תוליד לימים שיחת המשך בין השניים, אמנם בנסיבות פחות רצויות, אך כבר אמרו חז"ל שמצוה גוררת מצוה ואכן כך היה.

על הטבח המזעזע בשמחת תורה האחרון אין אחד (בעולם) שלא שמע. אסונות על גבי אסונות, נזקי גוף וחומר לאין ספור ונזקים נפשיים לאין ערוך! ולצערנו זה עדיין לא הסוף. אבל יש שיבחרו לראות את הנתונים הנ"ל בזוית אחרת – זוית אמיתית המבוססת על אמונה, המבוססת על דעת תורה צרופה הנצרכת כל כך להחיות בה נפש כל חי. כזה הוא ר' פינחס ראובן הי"ו, ולאור דברי החיזוק, השקפה ואמונה מהם נהנה כל כך ברב-המכר הנ"ל, בחר הלה לפנות אל כבוד הרב בשנית, והפעם בבקשה אישית ממנו לחבר דברי המשך לספר "האור שבך" (ואף נתכבד בעצמו להעניק לו את השם), כאלה המסוגלים לשפוך אור על החושך הגדול שהמיט עלינו האסון הנ"ל, כאלה המסוגלים להחיות נפשות נדכאות, רצוצות ושבורות מהבשורות הרעות חדשים לבקרים בר מינן.

"הרב משה! תכתוב משהו על המצב! בבקשה! תחזק אותנו! העם צריך חיזוק! אתה תכתוב ואני אדפיס בעשרות אלפי עותקים, זה יופץ בכל הארץ!". ותגובתו של הרב לא איחרה לבא. הרב שידוע כעט סופר מהיר ב"ה – מתוך לב כואב ואוהב ובכשרונו כי רב, נרתם מיידית למלאכה ותוך זמן קצר נתחבר ונולד לו קונטרס "האור שבמלחמה" – מלא וגדוש במאמרי חיזוק, אמונה והשקפה כאלה במתבקשים כל כך לאור המצב בו שרויים העם.

הקונטרס מופץ חינם לזיכוי וחיזוק הרבים כבר תקופה באזור המרכז בחנותו של ר' פינחס ראובן ומהיום, ניתן לקבלו גם באשדוד בתיאום מראש במספר:

052-60-60-276.

 

כתב: אמיר רן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן