מנחילים מורשה

מסיבת סידור מרגשת לילדי כיתה א' שע"י ת"ת "מורשה" אשדוד

מסורת היא בתלמוד תורה "מורשה" לחוג את מסיבת הסידור לילדי כיתה א' ברוב פאר והדר, באופן שייחקק כציון דרך חשוב בליבות הילדים הרכים. ואכן, התלמידים יחד עם הוריהם שנלוו אליהם זכו לחוויה רוחנית, מרגשת ומיוחדת במינה

הרב אבנר עמר שליט"א

המעמד החל כאשר בשעות הבוקר עלו לירושלים חתני השמחה יחד עם הוריהם והתקבלו במאור פנים ובחביבות בלשכת מנכ"ל רשת מעיין החינוך התורני "בני יוסף" הרה"ג ר' אבנר עמר כשבתחילה עברו התלמידים תחת 'חופה' וזכו לברכת כהנים, לאחר מכן הוזמנו לאולם הישיבות שהיה מקושט בשילוט מרהיב עין. הילדים כולם היסבו סביב השולחן כשמן הצד ההורים, על השולחן לצד הרבנים הונחו סידורי התפילה בעטיפה מיוחדת ומפוארת כשעל כל סידור הודפס שם התלמיד. בנוסף הוכן שי מיוחד עבור כל תלמיד שעון קיר כשבמרכזו תמונה של הילד.

הרה"ג ר' אבנר עמר נכנס לאולם כשעל פניו ארשת של שמחה, את פניו קבלו מנהל בית הספר הרב יעקב קריספין יחד עם הרב ישעיה חזן המנהל הרוחני.

דברי ברכה נרגשים נשא הגר"א עמר בפני הילדים וההורים ודיבר במעלת תפילתם של תינוקות של בית רבן שזהו הבל שאין בו חטא. כשההורים טורחים ומתאמצים להכין את הילד מידי יום ביומו עם כל צרכיו להביאו לתלמוד תורה מקום שלומדים בו תורת ה' ומתעלים ביראת ה', אין ספק שיקבלו על כך שכר גדול וסיים בברכה שתתקבל תפילתם ברצון ויזכו לעשות נחת רוח לפני הקב"ה, ולראות פירות בעמלם של הילדים הרכים ושנראה אותם גדולי ישראל שיבקשו מהם תורה ומוסר והיה שמם כשם הגדולים אשר בארץ כן שלח ברכה מיוחדת לצוות החינוכי בת"ת "מורשה" אשר שמו הולך לפניו ועושים כמיטב יכולתם לחנך את צעירי הצאן לתורה ויר"ש.

 

הילדים שחבשו כתר לראשם ועניבה מיוחדת, נגשו בזה אחר זה ובמעמד מרטיט חילק הגר"א עמר את סידורי התפילה לילדים הרכים, כשכל תלמיד מקבל את סידור התפילה בחביבות מיוחדת ומנשק את סידור התפילה באהבה.

משם המשיכו ישר לכיוון שריד בית מקדשינו לתפילה בכותל המערבי, כאשר הם צועדים כשלראשם כתרים בוהקים ומפוארים וביד כל אחד סידור התפילה מחובק לליבו. הילדים הרכים נעמדו בסמוך לכותל המערבי וקראו פרקי תהילים בהתרגשות רבה, והתפללו תפילה חרישית להצלחתם ולהצלחת משפחתם.

 

קודם לכן, הילדים השתתפו במקהלה בכיתתם בת"ת ושרו יחד שירים הנושאים את דגל התפילה ועל תפילתה של אמא. וכן את שירו של נפתלי קמפה: תשאלו אותי מי אני / על מה אני חושב ביום וגם בלילה / תשאלו אותי – אני יהודי! / על מה אני חושב – אגיד לכם / אני חושב על ירושלים עיר הקודש / אני חולם על המשיח שיבוא.

בהרגשה עילאית ובהתרוממות הרוח שבו הילדים והוריהם לביתם באשדוד, כשעל שפתותיהם שבח ותהילה להנהלת ת"ת "מורשה" על חגיגת מסיבת הסידור הנפלאה והמרגשת, אשר ודאי תיחרט בלבם זמן רב. ככה מנחילים "מורשה" באהבה.

מנהל הת"ת הרב יעקב קריספין והרב אבנר עמר שליט"א

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן