כבכל שנה עם פתיחת עונת הרחצה סייר השבוע מ"מ ראש העיר ויו"ר שס הרב אבי אמסלם בחוף הנפרד וחיזק את ידי האחראים באגף החופים, זאת לאחר הסופה הגדולה שפקדה את העיר ושבעקבותיה ניזוקו מחיצות ההפרדה בחוף.
בסיור התרשם מ"מ ראש העיר מהמחיצות המחוזקות והמתוקנות המאפשרות רחצה כשרה למהדרין מן המהדרין ובשיחה במקום עם אחראי הגזרה מר טל בוסקילה הביע את התפעלותו מהעבודות המהירות להחזרת המצב לקדמותו כמו גם ממצב החוף והטיפוח הסביבתי.
מ"מ ראש העיר הרב אמסלם הודה לכל העוסקים במלאכה, למנהל הגזרה, למנהל אגף החופים מר יובל אלוש ולמנכ"ל העירייה מר אילן בן עדי שדואג מקרוב לחופי העיר, נראותם ופיתוחם המרשימים.

חחח אחלה יח"צ
אחלה אבי אמסלם
הטוקבקיסטים של אגודה תעבדו קשה בלהגיב ותסבלו.
עיר עם אחוז חרדי מהגבוהים בארץ, ופיסת ים אחת צפופה ומסוכנת לכולם. במקום לפתוח חוף נפרד לגברים וחוף נפרד לנשים מגיעים לצלם תמונות ולהתפאר שזה "כשר למהדרין".
כשרות זה יפה. פיקוח נפש קודם לה.
נציג ציבור הוא אדם שנבחר לפעול לא להתעסק בלחפש תמונה.
בין המחיצות בכל הצדדים יש רווח "טוב" להסתכל מבחוץ כל עוד זה לא יתוקן הם יכולים לבקר שם כמה שרוצים ולהצטלם .
בעיקר ביום נשים יש הרבה צופים בין המחיצות אז צריך לסגור את הרווחים במחיצות
איזה שקרן
כל שנה מגיעים לשם כל נציגי אגודת ישראל עם הרבנים של רבני הקריות כי הם בא ת דואגים לחוף שיהיה מהדרין
עכשיו הוא בא קודם כשי לנסות לגזור קופון