עם פתיחת עונת הרחצה

ממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם סייר בחוף הנפרד

כבכל שנה עם פתיחת עונת הרחצה סייר השבוע מ"מ ראש העיר ויו"ר שס הרב אבי אמסלם בחוף הנפרד וחיזק את ידי האחראים באגף החופים, זאת לאחר הסופה הגדולה שפקדה את העיר ושבעקבותיה ניזוקו מחיצות ההפרדה בחוף.

בסיור התרשם מ"מ ראש העיר מהמחיצות המחוזקות והמתוקנות המאפשרות רחצה כשרה למהדרין מן המהדרין ובשיחה במקום עם אחראי הגזרה מר טל בוסקילה הביע את התפעלותו מהעבודות המהירות להחזרת המצב לקדמותו כמו גם ממצב החוף והטיפוח הסביבתי.

מ"מ ראש העיר הרב אמסלם הודה לכל העוסקים במלאכה, למנהל הגזרה, למנהל אגף החופים מר יובל אלוש ולמנכ"ל העירייה מר אילן בן עדי שדואג מקרוב לחופי העיר, נראותם ופיתוחם המרשימים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
6 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
6 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אהרן
23 ימים לפני

חחח אחלה יח"צ

עובד מועצה דתית
23 ימים לפני

אחלה אבי אמסלם

עובד מועצה דתית
23 ימים לפני

הטוקבקיסטים של אגודה תעבדו קשה בלהגיב ותסבלו.

דני
23 ימים לפני

עיר עם אחוז חרדי מהגבוהים בארץ, ופיסת ים אחת צפופה ומסוכנת לכולם. במקום לפתוח חוף נפרד לגברים וחוף נפרד לנשים מגיעים לצלם תמונות ולהתפאר שזה "כשר למהדרין".

כשרות זה יפה. פיקוח נפש קודם לה.

נציג ציבור הוא אדם שנבחר לפעול לא להתעסק בלחפש תמונה.

אסף
24 ימים לפני

בין המחיצות בכל הצדדים יש רווח "טוב" להסתכל מבחוץ כל עוד זה לא יתוקן הם יכולים לבקר שם כמה שרוצים ולהצטלם .
בעיקר ביום נשים יש הרבה צופים בין המחיצות אז צריך לסגור את הרווחים במחיצות

יוחנן גרוס
24 ימים לפני

איזה שקרן
כל שנה מגיעים לשם כל נציגי אגודת ישראל עם הרבנים של רבני הקריות כי הם בא ת דואגים לחוף שיהיה מהדרין
עכשיו הוא בא קודם כשי לנסות לגזור קופון

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
טוען...
error: Content is protected !!

פרסומת

פרסומת

דילוג לתוכן