חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
נלחמים בפייק ניוז

מכתב התראה נשלח לתושב אשדוד שהפיץ מידע כוזב ברשתות החברתיות על אתר "חרדים אשדוד"

ביממה האחרונה אירע מקרה בו הפיץ תושב העיר הודעה בתפוצה רחבה, בשם אתר "חרדים אשדוד". בהודעה נכתבו דברים שלא היו ולא נבראו. אתר "חרדים אשדוד" מהווה פלטפורמה לציבור החרדי והדתי באשדוד. צוות האתר נלחמים בפייק ניוז, ועושים ככל יכולתם להביא חדשות מאומתות ונקיות, וימשיך להלחם בכל הכח נגד הפצת שקרים ואנשים שמנסים להזיק בכל דרך לפגוע בשמו של האתר.
חרדים אשדוד | אתר החדשות של המגזר החרדי באשדוד - חדשות אשדוד

 

אתמול (חמישי) הועלתה כאן באתר כתבה, ובה נכתב אודות מגעים של מספר צעירים אשדודים, להקים מפלגה חרדית חדשה. למעבר כתבה לחצו כאן.

לאחר פרסום הכתבה, יצאה הודעה שנוסחה על ידי תושב אשדוד שעוסק בתקשורת, ובה נכתב, בשם אתר "חרדים אשדוד" שהצעירים שעוסקים בהקמת המפלגה, מקיימים את המגעים בסביבתו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ואיש העסקים ג'קי בן זקן, מה שלא היה ולא נכתב בכתבה.

אשר על כן, שוגר לאותו תושב, מכתב התראה באמצעות משרד עו"ד שלומי רוקח.

מהות התביעה על כך, שהדברים שהופצו הינם פרסום כוזב והוצאת דיבה שמערערת על אמינותו של האתר וכמו כן, יכולים להביא לידי תביעת צד שלישי כנגד האתר.

אולי יעניין אותך

 

להלן ההודעה שהופצה:

 

 

אתר "חרדים אשדוד" עושה את מיטב המאמצים, כדי להביא חדשות אובייקטיביות ונקיות, שמשרתות אך רק את הציבור החרדי והדתי באשדוד.

אנו מאמינים, שגם אם ישנם גורמים כאלה ואחרים, שינסו להכפיש או להזיק כדי לעצור את הפרסומים, בענייננו, טובת הציבור מעל הכל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
14 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
14 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
חגי
1 שנה לפני

*הטעות של אמסלם וש"ס באשדוד* / *הבחירות המקומיות הן בחירות לוועד הבית ולא למשמרת השבת*

כולנו זוכרים את הקמפיין המוצלח בבחירות הקודמות בעיר אשדוד *אבי אמסלם "החבר שלך בעירייה"* אממה.. כיום בתום הקדנציה ובמבט לאחור נראה כי בפועל קיבלנו *אבי אמסלם "החבר שלך בבעייה"* הציפיות מההצלחה המסחררת נחלו כישלון חרוץ, ובגלל מלחמות אגו וכבוד מוח ראש העיר לסרי, הרי שתושבי העיר הספרדיים שבחרו ש"ס נותרו ללא מענה וללא כתובת אמיתית לעזרה, הם קיבלו נציגים בעירייה ללא יכולת פעולה, כלל נציגי התנועה כמעט ולא נוכחים בוועדות בעירייה, הם אינם מכירים את הפקידים והנהלת העיר, פניות רבות שמגיעות לסגן ראש העיר אבי אמסלם נענות ביהיה בסדר, כשבפועל לא נעשה דבר, הסיפורים על פניות שלא נענו, נשמעות שוב ושוב, המרמור והתסכול בקרב התושבים הספרדיים בעיר הולך ותופס תאוצה, הקריאות שחוזרות ונשמעות לפתוח רשימות ספרדיות נוספות, לא באות בחלל ריק,ישנם כמה וכמה התארגניות, מדובר במאות בני תורה וכן בהמון צעירים עובדים, שמשוועים למענה ויחס, למוסדות ולהקצאות קרקע, ישנו חוסר אדיר בבתי כנסת ברחבי השכונות, ובתווך יש אפס מענה לתושב הבודד, נראה כי אמסלם קצת התבלבל אולי זה נובע מחוסר ברירה וחוסר יכולת לעזור, אבל אמסלם עסוק כל העת בהכרזות של שמירה ומלחמות על כבודה השבת, בדאגה לדת והמסורת בעיר, אולי נחליף את שם המפלגה ליהדות ש"ס והשבת ? אמסלם צריך לזכור אתה לא נמצא בכנסת ישראל, ברשויות המקומיות הבחירות למועצה וראשות העיר הן בחירות לוועד הבית, לרוב התושבים קריאה ככל שתהייה בשם מועצת החכמים לא תשנה את דעתם והצבעתם תהייה לפי צו מצפונם, אכן לכנסת ולממשלה כולם נשמעים לדעת תורה, אך לוועד הבית ? אין קשר ! מי שדואג לתושבים יקבל תמיכה, מי שאפילו בהנחה בארנונה לא יכול לעזור ולטפל מקומו בבית, הגיע הזמן שאמסלם ונציגי ש"ס ילמדו משהו מנציגי אגודת ישראל, לא פלא שקהילות ותושבים ספרדים רבים מקבלים מענה בשעת הצורך למרבה האירוניה דווקא מנציגי אגודת ישראל, זוהי קריאת השכמה לאמסלם וחבריו, הציבור מאס בדילים, הציבור מאס במלחמות אגו ושליטה, הציבור רוצה יחס ומענה, מלחמות דת שייכות לכנסת ולממשלה, התושב הפשוט מצפה לא לחבר בעירייה ולא לחבר בבעייה, התושב מצפה למענה ועזרה, לנציג עם השפעה ! נראה כי בזמן שאמסלם עסוק בהרצת ברק סרי או בדיל כזה או אחר עם צחי אבו, הרי שהוא מאבד את המצביעים הפונטציאלים, השטח הולך ומתרחק ממנו, הציבור מחפש אלטרנטיבות, התוצאות בעוד מס' חודשים ידברו בעד עצמם.

סטודנטים
1 שנה לפני

יודעים כולם אתם השופר של גקי בן זקן ויחיאל לסרי
כל היום עסוקים באמסלם
אנחנו ללסרי לא נצביע

די אבי
1 שנה לפני

כל הכבוד שתבעתם!!
אבי אמסלם בושה!! תעיף את המועמד שלך שהביא את תרבות הפייק ניוז אלינו!!

תודה
1 שנה לפני

חזקו ואמצו. תודה רבה

אל תפחדו מאמסלם, הוא היחיד שצריך לפחד מאיתנו הציבור שתומך בכם
ברק סרי הביא לו את שיטת הפייק ניוז
ובדרך הזו הוא רוצה לנצח…

הוא לא מכיר את אשדוד..

אולי יעניין אותך
לְשָּׁנָה הַבָּאָה לֵישֵׁב בְּסֻכַּת עוֹרוֹ שֶׁל לִוְיָתָן
לְמַֽעַן גָדְלָֽךְ וְתִפְאַרְתָּֽךְ
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן