מסע הפחדה

מי מנסה להפחיד את התושבים מבית כנסת ברובע ט"ו?!

סערת הקצאת בית הכנסת ברובע ט״ו מסרבת לגווע. לאחר שנפלה ההקצאה במועצה האחרונה בקול רעש גדול, היא תעלה שוב למועצת העיר ביום רביעי הקרוב, כשמבחינת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי כישלון הפעם לא בא בחשבון

מי שיהיו לשון המאזניים ככל הנראה (במידה והפעם כל חברי המועצה של שס ואגודת ישראל יגיעו) הם שני חברי תנועת אשדודים יניב קקון ומאיר אברז'ל שאמורים להיות האצבעות ה-14 וה-15 שישיגו רוב להקצאה.

בנתיים בעיר, יש מי שיוצא במסע הפחדות כדי להשפיע על קקון ואברז'ל להצביע נגד "ולא להפוך את העיר לבני ברק". מסע ההפחדות מגיע ככל הנראה בגלל אי אלו שיקולים פוליטים של גורמים שונים, שלא מעוניינים שהקצאה זו תעבור.

גם חבר המועצה חנוך דרך ארליך הצטרף למתנגדים כשהוא קורא לתושבי רובע ט'ו "לבוא ולהשמיע את קולם במועצת העיר כנגד ההקצאה" כדבריו.

מה שעוד יהיה מעניין הוא, כיצד ינהגו שני סגני ראש העיר שמעון כצנלסון ואלי נכט, אחרי "השטיפה" שקיבלו מראש העיר לאחר שהתנגדו בפעם שעברה, כשמבחינתם להצביע בעד לא בא בחשבון בשנת בחירות, והם מתוכננים להצביע נגד במקרה של כצנלסון ולהעדר מההצבעה במקרה של נכט.

ההקצאה המדוברת הינה הקצאת בית כנסת ומוסד תורני לבנו של הבבא אלעזר רבי פנחס אבוחצירא, כשמשפחת אבוחצירא ידועה בקירבתה לציבור המסורתי והחילוני בארץ הרבה יותר מהציבור החרדי, כך שמסע ההפחדות על העיר שתהפוך לבני ברק שקרי ומסית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
חרדי אשדודי
1 שנה לפני

דבר ראשון שכל החרדים שלא היו בפעם קודמת יראו להיות! לא לחינם אמר נכט לא נהיה הכסתח של החרדים…

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן