"בנינו ובנותינו רועדים בסופרמרקט"

"מחכים לפיגוע?" – ההורים באשדוד חוששים: "צעירים ערבים בכל פינה"  

מבצעי הטבח באלעד עבדו בעיר והכירו אותה היטב. גם תושבים באשדוד חוששים ובשיחה ל'חרדים אשדוד' מזהירים את הציבור להתעורר לפני שיהיה חלילה מאוחר מדי

מתנדבי זק"א בעבודת הקודש בפיגוע הרצחני באלעד. צילום: אלן מלכה

הפיגועים הקטלניים בבני ברק ובאלעד, וכך גם בבאר שבע, בחדרה ובתל אביב – גורמים לבהלה גדולה בקרב הציבור בכלל ואצל הילדים בפרט.

מיד אחרי הפיגוע הנורא בבני ברק, בו נרצחו חמישה בני אדם, הודיעו מספר רשויות מקומיות על חסימת הערים בפני פועלים פלסטינים לעבודות בנייה בערים היהודיות; החששות מפני סוסים טרויאניים שיהפכו את ההיכרות שלהם עם רחובות הערים, לפיגועים המוניים – היו גדולים מאוד.

המצוד אחר מבצעי הטבח באלעד, בו נרצחו שלושה יהודים הי"ד, עדיין נמשך והבוקר (שישי) דווח כי לפי המידע הקיים במערכת הביטחון, השניים תושבי אזור ג'נין, עבדו באלעד וככל הנראה הכירו אותה היטב.

הדיווחים האלה מרחפים מעל אזרחי ישראל ואינם פוסחים על תושבי אשדוד. הצעירים הערבים והפלסטינים נמצאים בכל מקום – בחנויות, בתחנות דלק, באתרי בנייה ועוד.

בשיחה ל'חרדים אשדוד', תושבים באשדוד מתלוננים היום על ההפקרות הקיימת בנושא, לטענתם. "יש כאן ברובע ג' סניף של אחת מרשתות המזון הגדולות בישראל. עובדים שם עשרות צעירים ערבים. בנינו ובנותינו מפחדים מהם במהלך כל השנה – אבל כעת, הסכנה גדולה מאוד. פיגועי השראה עלולים לקרות בכל רגע", אומר לנו אחד התושבים.

תושב נוסף אומר כי "לא מעט פעמים שמתי לב לאי הנוחות שיש לילדים ולילדות כשהם נאלצים ללכת לקנות בסופרמרקט, ולהיתקל באותם ערבים. ישנן סיבות ידועות וישנן סיבות שהשתיקה יפה להן. למה מחכים? חסרים כאן צעירים יהודים שיעבדו בסופרמרקטים? נתעורר רק אם יהיה דם ברחובות".

"ברור שאין מדובר כאן בגזענות", טוען אחד המתלוננים, "הרי לא כל הערבים – מחבלים. אבל אסור לקחת סיכון על חיי ילדינו. כל פיגועי הטרור השנה בוצעו על ידי ערבים, אז ברור שבשביל לשמור על החיים שלנו – נצטרך להרחיק גם ערבים כאלה שאולי אינם בעלי אידאולוגיה פלסטינית מסוכנת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
5 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
5 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
2 שנים לפני

נכון לא לקנות יותר מיש חסד
מי הגבר שיקום. לא אחת ראיתי את הפועלים הצעירים מענטזים.. וד"ל.
חייב לעשות מחאה טרם יהיה מאחור

שירה
2 שנים לפני

באמת מחריד.. נתקלתי בהם בסופר באזור חרדי בעיר ופשוט מזעזע לראות איך הם צוחקים ובזים לנו בשפה שלהם בעוד שאנחנו רועדים מהצד…

רבקה
2 שנים לפני

נכון מאוד ומול התת באזור ז מלא עןבדים ערבים שצועקים ואין בכל מקום שומר

היועץ
2 שנים לפני

אז תפסיקו לקנות שם!
רק דרך הכיס יבינו בעלי העסקים שאל להם להעסיק ערבים.

בעילום שם
2 שנים לפני

גם אנחנו כתושבי אשדוד לא פעם נתקלים במבטי הערבים בסופר מבטים שגורמים לפחדים
יש לציין סופרים מסויימים שמעסיקים חסידים מוגבלים ובחורים נושרים לא נראה שהם מפסידים כל הכבוד להם והלואי כולם ילכו בדרך זו

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן