אין דין ואין דיין

מחיר השנאה: לסרי מותקף קשות בעיצומה של המלחמה, על דאגתו לצרכי הציבור החרדי

פגישה בין שר השיכון גולדקנופף לנציגי אגו"י בעניין הרחבת דירות ברובע ז, הובילה להתקפה פרועה כנגד הציבור החרדי מצידו של סניה כצנלסון כשאליו מצטרף אתר 'אשדודי' פטרונו של ברק סרי ותוקף קשות את לסרי תוך שהוא משבח את כצנלסון במלחמתו בציבור החרדי. וגם מדוע ש"ס ממלאת פיה מים כשתוקפים את הציבור אותו היא אמורה לייצג? | כל הפרטים >

גולדקנופף לסרי וכצנלסון

אם חשבנו שהמלחמה תשנה במשהו את התנהלותם של פוליטיקאים קטנים ותוביל להפסקת השיסוי בציבור החרדי והגדלת השסע בעם, מתברר שטעינו בגדול.

פגישת עבודה בין שר השיכון גולדקנופף לנציגי אגו"י בעיר על עניין התב"ע להגדלת דירות ברובע ז׳, גרמה להתקפה פרועה על ראש העיר ועל הציבור החרדי, התקפה שיש יאמרו שגובלת בהסתה.

מי שהחל אותה היה סגן ראש העיר סניה כצנלסון שכתב בין השאר: "להקיא מפוליטיקה בגרוש…… מעמידים את אשדוד למכירה". כאילו הציבור החרדי משול לכלב ואמור לגור ולישון בחוץ.

הפוסט אותו כתב סניה

אל ההתקפה הצטרף אתר אשדודי פטרונו של הפאנליסט ברק סרי שתקף את לסרי על דאגתו לציבור החרדי ושיבח את כצנלסון על השיסוי תוך שהוא מוסיף הפחדות משלו על כך שאשדוד בדרך להיות "טבריה 2" כדבריהם.

בימים בהם עם ישראל סופר את מתיו ומתאחד כולו בתפילה לשלום העם ושלום החיילים, מתברר שיש כאלה שהשנאה גוברת עליהם והם לא מצליחים לשלוט בה.

מה שעוד תמוה מאוד הוא שתיקתה של הסיעה החרדית הגדולה ביותר בעיר ש"ס שממלאת פיה מים נוכח ההסתה הפרועה כנגד הציבור אותו היא הבטיחה לייצג ובזכותו נבחרה. השתיקה של ש"ס מוזרה ומשונה בעיקר לנוכח ראיון של אריה דרעי לפני כחצי שנה לעיתון 'משפחה' בו הוא טען שראש העיר לא מקדם פתרונות דיור לחרדים.

ועכשיו, כשתוקפים אותו מהצד השני על כך שהוא דואג לדיור לחרדים, ש"ס שותקת שתיקה רועמת מה שמצביע לכאורה על כך שהכל פוליטיקה ולא באמת דאגה לצרכי הציבור הספרדי.

גורם שנכח בפגישה אצל שר השיכון אמר בתגובה ל'חרדים אשדוד':

"סניה כצנלסון יצא כאן לא רק אנטישמי קטן, אלא בעיקר בור ועם הארץ. אם היה בודק היה מגלה שמדובר בישיבת הכנה לדיון על תכנית הקשורה לרובע ז' ולא לשום דבר אחר. אבל הוא, בלי לבדוק פרטים ובלי לדעת, ממהר לצייץ ולתקוף מתוך תקווה כמוסה שאולי הפעם המתקפה העלובה והנואשת תניב לו משהו בבייס.

בימים אחרים, סניה ידע יפה לעלות למשרד השיכון יחד עם הרב וינגרטן ולשתף פעולה לא רע עם השר החרדי במשרד. חבל על זקנותו של מר כצנלסון, ובעיקר על שיעבודו המוחלט לבעלי אינטרסים שסוחרים בו פוליטית, שמביישים את צעירותו וימיו הטובים יותר".

כצנלסון בפגישה עם ליצמן על דיור חרדי. יקיא על עצמו?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
41 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
41 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
תושב אשדוד
6 חודשים לפני

מדוע החרדים לא מקימים ערים משלהם שם יוכלו לחיות על פי אמונתם הדתית הקיצונית ?

מדוע הציוניים הלאומיים צריכים לתחזק את הציבור החרדי באשדוד ?

כתושב אשדוד ועל פי הסקרים והרחוב האשדודי נראה. שלסרי יסיים את דרכו הפוליטית בבחירות הקרובות .

אני אוהב כל יהודי
6 חודשים לפני

חיילים נהרגים נפצעים קשה ומוסרים נפש בעבור כל עם ישראל ורק בזה יש לכל המגיבים במה להתעסק ? בשנאת חינם שהביאה עלינו שואה בשמחת תורה.תתביישו לכם

תשובה לילד כאפות
6 חודשים לפני

לך לישון יש מחר גן!!

לוי
6 חודשים לפני

עוד לא הלכת לישון? כבר מאוחר!

כהן
6 חודשים לפני

מה עם חבר המועצה שהטריד את המזכירה שלו

אמנון
6 חודשים לפני

יחיאל לסרי ראש העיר הבא על אפם וחמתם של כצלנסון אמסלם ועוד צדיקים..

אסי
6 חודשים לפני

יחיאל לא רוצים אותך
יחצנות בגרוש

מאור
6 חודשים לפני

הציבור הספרדי תומך בלסרי
חוץ מכמה שבאבניקים

ישי
6 חודשים לפני

חסידי גור אתם לא תשלטו יותר בעיר
נמאסתם
על הדרך נעיף את לסרי

ישראל
6 חודשים לפני

מה קרה יחיאל מצב קשה?????
מי ביקש את מוטי כהן?יואל דהאן?
או בעצם האנס?

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן