3 שנים לפטירתו

מורם מעם: דמות של יושר ואמת עם אהבת תורה ר' תמיר מאדר ז"ל

במלאת שלוש שנים לאיש החסד מזכה הרבים ר' תמיר מאדר ז"ל מקים ומיסד בית הכנסת "היכל יצחק" ברובע יג' וחבר מועצת העיר לשעבר, התקיים אזכרה בבית הכנסת "יוסף לקח" ברובע ד' בראשותו של הרב חיים בוכריץ שליט"א.

ר' תמיר מאדר ז"ל

לאחר תפילת מנחה, נשא דברי חיזוק והתעוררות ידיד המנוח הרב חיים בוכריץ שליט"א שהכירו כיובל שנים והעלה על נס את פעליו הרבים בתחום הציבורי ועמד על מידותיו התרומיות.

לסיום אמר סיכם את מעלותיו בראשי תיבות של שמו "תמיר" – ת'מים עם ד', מ'בריק, י'שר, ר'ואה את הנולד, זה מה שהיה הרב תמיר ז"ל, אישיות שתיזכר לעד כשהיה שותף בהזדמנויות שונות לביצור וחיזוק הדת בעיר.

אחריו נשאו דברים בניו וחתניו הי"ו כשבדבריהם עמדו על מסירותו לכל דבר שבקדושה, היה שותף עם השנים להקמת בית הכנסת "היכל יצחק" המתנוסס לתפארה ברובע יג' עד עצם היום הזה.

הזכירו את אהבתו לתורה בנוסף לחברותא ולשיעורי תורה בהם היה משתתף, היה לו מכשיר הקלטה קטן שהיה נושא איתו בכל עת וזה על מנת להקליט את שיעורי התורה שהיו נמסרים אצלו בבית הכנסת ובעוד מקומות וכך היה מאזין בשעות הפנאי והיה חוזר על השיעורים ועם הזמן קנה ידע נרחב בהלכות ובשיעורי תורה.

משרצה להתקדם בלימוד התורה, קבע לעצמו לימוד בחברותא עם רב חשוב ותלמיד חכם בישוב "עזר" הסמוך לאשדוד, כשהיה נוסע מידי ערב ללמוד בחברותא בעיון וביסודיות סוגיות בהלכה.

לאחר תפילת ערבית קיימו סעודת מצוה, שבמהלכה חילקו למשתתפים חוברת חידושי תורה שכתב המנוח ז"ל על ספר בראשית כאשר נלווה אליה קונטרס 'חרבות ברזל' – סיפורי השגחה ואמונה עם מאמרי חיזוק אקטואליים מפרי עטו של חתנו מזכה הרבים הרה"ג ר' יוסף כהן שליט"א וזאת בהמשך לחוברת חידושי תורה של ספר שמות שיצאה לאור אשתקד כשבתוכנית בע"ה להוציא עוד חידושי תורה של המנוח ז"ל בעתיד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
יעקב
6 חודשים לפני

איש יקר

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן