מפגש מעניין

מה עשה סגן ראש עיריית אשדוד נכט אצל שר השיכון החרדי?!

סגן ראש העיר אלי נכט נפגש עם שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף (יהדות התורה) כחבר בוועדה הציבורית לדיור הציבורי בישראל

נכט בפגישה עם הוועדה הציבורית ושר השיכון גולדקנופף

רגע לפני פרסום המלצות הוועדת הציבורית לדיור הציבורי בישראל. נפגש סגן ראש עיריית אשדוד אלי נכט עם שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף במשרדו בירושלים.

בפגישה השתתפו חברי הוועדה הציבורית, מנכ״ל משרד השיכון יהודה מורגנשטרן וצוותי משרד השיכון.

ל׳חרדים אשדוד׳ נודע כי אלי נכט משמש כסגן יושב ראש וועדת הכהן, הוועדה הממשלתית לקביעת תבחינים עבור הדיור הציבורי בישראל, ומכאן סיבת בואו לפגישה עם השר גולדקנופף.

לאחר המפגש אמר סגרע״ה נכט: ״ישנן שאלות כבדות משקל על הפרק, שאנו כחברי הוועדה צריכים לתת עליהם את הדעת, ולהגיש את ההמלצות שלנו לשר. האם הדיור הציבורי צריך להינתן לזכאים לכל החיים או שיש קבוצות אוכלוסיה שניתן לתת להם את הדיור הציבורי לזמן קצוב, האם להמשיך להאריך את החוק, שמאפשר למחזיקי הדיור הציבורי לרכוש את הדירה בה הם מתגוררים, האם פגועי נפש גם צריכים להיות זכאים לדיור ציבורי, ועוד״.

לסיום אמר נכט: ״בתור סגן יושב ראש הוועדה, אני יכול לומר שעשינו את המקסימום כדי לפעול להגמשת הקריטריונים ולהרחיב את קבוצות הזכאים. מקווה מאוד שעבודתנו תשא פרי״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן