עומדים עלינו לכלותנו

בערב יום השואה: מהו הטיל שייעדו לאשדוד ארגון הטרור השיעי מעיראק? חזית הטרור העולמי בסרטון איום ישיר להשמדת ישראל | צפו

ערב יום השואה אירגון הטרור השיעי אלנוג'בא בסרטון איום ישיר ובעברית על השמדת עם ישראל ממספר חזיתות בו זמנית ומהו הטיל שייעדו לאשדוד?

מתקפה ממספר חזיתות בו זמנית. מתוך הסרטון של אלנוג'בא.

תנועת אלנוג'בא (ובתעתיק מדוייק חרכת אלנג'באא' حركة النجباء) השיעית שעיקר פעילותה בעיראק ובעלת ברית אדוקה עם ציר הרשע איראן וחיזבאללה בסרטון מסר לישראל בעברית שלא משתמע לשתי פנים: בקרוב נפתח במלחמה כוללת עם ישראל והם לא פוסחים על הדרום | הסבר מפורט בכתבה שלפניכם

נתחיל מהדרום;

צריך לשים לב היטב לדברים שאמר בשבוע שעבר אסמעיל הניה כי "אנו נמצאים רק בתחילתה של המערכה" למרות הלחצים הכבדים של מצרים על חמאס, התנועה מוכנה לסבב לחימה חדש של כמה ימים כדי לבסס את הישגיה עד כה ולמצב את עצמה כמובילת הזירה הפלשתינית בכל החזיתות"

גם בישראל ערוכים לסבב לחימה חדש של כמה ימים, והתקופה הקרובה קריטית ותלויה מה יקרה בירושלים ובהר הבית.

חמאס מנסה כעת להראות כי ביכולתו להפעיל את כל חזיתות נגד ישראל ולאחד אותן לפעילות משותפת, הירי מדרום לבנון הוא איתות מסוכן מאוד שהירי בדרום עוד יתגבר.

בתקופה הקרובה ישנם עוד כמה תאריכים מועדים לפורענות: לילת אלקדר ועיד אלפיטר שיחול ביום ראשון או שני הקרוב שמסיים את חודש רמדאן, יום הנכבה הפלשתיני ויום שחרור ירושלים שבו שוב יקיימו את "מצעד הדגלים" בעיר העתיקה בירושלים בדיוק כמו בשנה שעברה, דבר שהביא לפתיחת מבצע "שומר החומות".

זירת ירושלים ואיו"ש:

הרבה תלוי מה יקרה בירושלים ובהר-הבית בימים האלה, חמאס גם עוקבת אחרי הנעשה בצפון השומרון שממשיך לתסוס, צה"ל לא חיסל עדיין את תשתית הטרור באזור ג'נין שבו יש מאות מחבלים חמושים ואלפי כלי נשק בלתי חוקי ויש התראות מודיעיניות חמות על כוונות של פעילי פתח וג'יהאד איסלאמי מהאזור לעשות פיגועים בישראל. חמאס מיצבה את עצמה גם כ"מגנה של ג'נין" והרחיבה את המשוואה שקבעה בשנה שעברה "עזה-ירושלים".

גם בזירה הצפונית, מפקד פיקוד הצפון האלוף אמיר ברעם: אנחנו נמצאים בימים מורכבים: התלכדות חגי האביב והפסחא יחד עם חודש רמאדן מייצרים מתיחות אותה מנצלים מחבלים מנסים לגרור את לבנון להסלמה.

אזרחי לבנון זוכרים היטב מה קרה בפעמים האחרונות שארגוני טרור גררו את מדינתם למלחמות ומבצעים צבאיים בשם אינטרסים, שאין בינם לבין לבנון דבר.
אנחנו רואים בממשלת לבנון ובצבא לבנון כמי שאחראים לטרור הזה.

בניסיונות הקודמים בהם טעיתם ופעלתם משטח לבנון נגד מדינת ישראל, שילמתם מחיר כבד, שבסופו החזיר את לבנון עשרות שנים לאחור״. עד כאן דברי ברעם.

וכאן מגיע החיבור מעיראק לדרום

ארגון אלנוג’בא בעיראק פרסם אתמול (שלישי) כי בני בריתו הכוללים את איראן, החות’ים בתימן, מליציות בעיראק, צבא סוריה, חיזבאללה בלבנון ואירגוני הטרור בעזה מתכוננים לקראת “קרב גדול בפלסטין הכבושה מכל החזיתות”. צפו:

בסרטון צוינו מספר נקודות חשובות:

הראשון הוא ארסנל הנשק שיש בידי כל אחד מאירגוני ההתנגדות ומה היעד שלו והם מפרטים;

טילי שיוט קודס 2 מתימן עם טווח מיועד עבור מטרות באילת

טיל בליסטי סג'יל איראני עם טווח שיפגע במטרות בתל אביב וחיפה

טיל בליסטי ג'מאל 69 מעיראק עם טווח שיפגע ביעדים בבקעת הירדן

טיל בליסטי תשרין מסוריה עם עם יכולות טיווח של כל גזרת רמת הגולן

טיל בליסטי פתאח 110 של חיזבאללה בלבנון שיטווח מטרות מרמת הגולן עד ירושלים

וטיל נוסף מאירגוני הטרור ברצועה עם טווח מוגדל העונה לשם עיאש 250 שיכסה מטרות מאשדוד עד דימונה וכבר נעשה בו שימוש בעבר הלא רחוק

המזכל הכללי של תנועת אלנוג'בא אכרם אלכעבי כפי שנראה לאחרונה

המזכל הכללי של תנועת אלנוג'בא אכרם אלכעבי כפי שנראה לאחרונה

"שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו והקב"ה מצילנו מידם"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן