מכל העדות והחוגים

מדוע שלחו מנהלי ומנהלות מוסדות החינוך החרדיים מכתב לראש העיר?

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי קוצר שבח וההערכה על מסירותו הרבה בבניית חדרי ממ"ד במוסדות החינוך בעיר מכל העדות והחוגים. אמש פורסם בעיתונות המקומית מודעת ברכה מיוחדת מושקעת לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הי''ו על יוזמתו המבורכת בבנית חדרי ממד"ים במוסדות חינוך בעיר, על מנת שילדי וילדות בתי הספר יוכלו ללמוד ולשהות בבטחה במסגרת הלימודים בצורה בטוחה ומוגנת.
ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. קרדיט: שמואל דוד

ההערכה לראש העיר מתבטאת מכל ראשי המוסדות בעיר, כפי שהיא חתומה על ידם בשם: "ראשי מוסדות החינוך, נציגי, מנהלי, מנהלות בתי הספר ותלמודי תורה מכל החוגים ספרדים, ליטאים וחסידים".

בכותרת ההערכה והברכה נאמר: "על מסירותו ואחריותו בימים אלו של מלחמה בדרום, עמידתו המקצועית בדאגתו לחזרתם של ילדים וילדות שיחזרו למסגרת הלימודים בצורה בטוחה ומוגנת, בבניית חדרי ממ"ד במוסדות החינוך באופן מהיר ביותר לרווחת ילדינו".

מבדיקה שעשינו עולה, כי מוסדות רבים ובעיקר ממוסדות בציבור בני עדות המזרח שלחו מכתבי תודה וההערכה ללשכת ראש העיר ולנציגים, על הזריזות בהקמת חדרי ממ"ד אלו שברובם כבר הסתיימה ומוכנה למקרה חירום ח"ו שלא נצטרך.

גם הברכה מושקעת ומעורכת לראש העיר אשר באופן ברור מגלים את דעתם בתמיכה מלאה מקיר לקיר, בו חתמו יחד נציגי מוסדות החינוך במילים אלו: "נברך כולנו, שתזכה להמשיך כדרכך בעין טובה ובנפש חפצה לפעול לרווחת הכלל והפרט, תראה ברכה והצלחה בכל מעשי ידיך, תעלה מעלה מעלה וירום כסאך עד למאוד להנהיג את עירנו עוד רבות בשנים, מתוך אהבה אחוה ורעות, ויהיו מעשיך הכבירים זכות לך ולזרעך, ונזכה לשקט, לבטחון ולשלווה במהרה".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בסיור במוסדות חינוך בעיר. תמונת ארכיון

יתכן מאוד שבשבוע הקרוב נראה ברכות נוספות מסוג זה על גבי דפי העיתונות המקומית.

כזכור בהערכת המצב בחמ"ל העירוני באשדוד, ראש העיר ד"ר לסרי הורה לרכוש ממ"מ (מרחב מוגן מוסדי) יביל ותקני עבור כלל מוסדות החינוך שאין בהם ממ"ד או אלה השוכנים בקראוונים, כדי לאפשר שגרת לימודים בטוחה באופן רצוף. מאז לא נח לרגע בנושא ומפעיל את כל כובד משקלו עבור ילדים וילדות בכל המוסדות ללא יוצא מן הכלל.

במערכת החינוך בעיר ממשיכים לברך ולהוקיר את ראש העיר ד"ר לסרי, על ההחלטה החשובה למען מוסדות החינוך ואמרו כי "מעבר לחשיבות שיש בהענקת יציבות לשגרת הלימודים של הילדים בכלל הגילאים, אין ספק כי זכות התורה ובפרט של הילדים, עליהם עומד העולם כולו – חשובה ונחוצה עוד יותר בימים אלה. נוכח העתיד הלא ברור מבחינת הנחיות החירום, טוב שהלימודים יוכלו להימשך כסידרם תוך הבטחת שלומם וביטחונם של הילדים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
14 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
14 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
אמסלם
5 חודשים לפני

הרבנים הספרדים קבעו: יחיאל לסרי ראש העיר הבא!!!

ראובן
5 חודשים לפני

צו השעה אחדות!!!
יחיאל לסרי ראש העיר הבא!!!

אור
5 חודשים לפני

ממש יעזור ממד ליד קראוונים דולפים אם היו עושים את זה לחילונים אוהו את הציבור האשכנזי חסידי ידע לצפר עם ים תקציבים מוסדות פאר כי הבטיחו לו שיבחרו בו זה לא שוחד בחירות?עדיין חצי מילדי הספרדים לומדים שנים על גבי שנים בקראונים מוזנחים למרות אין איפה לשבת אין פינת קפה הכל רעועע חצר בגודל קופסת גפרורים בושה

שמוליק
5 חודשים לפני

כל הכבוד לראש העיר היקר!!!

אורי
5 חודשים לפני

נראה שיש מאמץ מוגבר ללקק ללסרי את הת…ת, או לחילופין, תשבחות מוזמנות על ידו. המיגון המדובר היה חסר דווקא בתחילת המלחמה בה נורו אלפי רקטות.

תושבת אשדוד
5 חודשים לפני

על מה להודות? על מה שבתור ראש העיר הוא היה צריך לעשות מזמן ועשה רק עכשיו? האם מיגון העיר לא נחשב למשימה העיקרית השוטפת של ראש העיר?

דניאל
5 חודשים לפני

הכרת הטוב לראש העיר יחיאל לסרי שדואג לתושבים יומם ולילה. תודה רבההה

יעקובי
5 חודשים לפני

כל הכבוד

משה
5 חודשים לפני

תודה תודה תודה

יוסי
5 חודשים לפני

כל הכבוד לראש העיר היקר!!

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן