לכבד את המחותן והסב

מדוע השתתף הרבי מגור בחתונת בנו של רב בית החולים אסותא?

רב בית החולים אסותא אשדוד, יענקי קיהן, חיתן את בנו. גולת הכותרת של השמחה הייתה השתתפותו של האדמו"ר מגור שהגיע לכבד את המחותן הרב יהודה אריה לייב שניידר ואת סב החתן הגאון רבי איצ'ה רוזמרין. צילום: יואב לוי
האדמו"ר מגור בשמחת החתונה לבנו של יענקי קיהן רב בית החולים אסותא. צילום: יואב לוי

האדמו"ר מגור השתתף אמש (שני) בשמחת החתונה לבן הנגיד הרבני ר' יעקב קיהן, רב בית החולים אסותא אשדוד.

ל'חחרדים אשדוד' נודע כי כל אילן היוחסין של המשפחות משני הצדדים הביאו לכך שהאדמו"ר מגור הגיע להשתתף בשמחה, שנערכה באולמי גוטניק בירושלים.

יענקי קיהן הוא בנו של ר' מאיר קיהן, מאנשי חסד החשובים בחסידות גור שהקים מספר ארגוני חסד של רפואה ופוריות וכן משמש כמדריך בעבודת ה' לאברכים צעירים אחרי חתונתם.

חמיו של ר' מאיר קיהן הוא הגאון רבי יצחק רוזמרין, שידוע ומפורסם כחסיד אדוק ות"ח עצום, שימש כמג"ש בישיבת שפת אמת במשך עשרות שנים ונחשב למקורבם של אדמורי בית גור זיע"א ויבדלחט"א האדמו"ר מגור. בין היתר הוא נושא בתפקיד של בעל תוקע בגור במשך עשרות שנים. רבי איצ'ה רוזמרין, בשנות ה-90 לחייו, העמיד תלמידים הרבה במשך השנים ועדיין ב"ה היד נטויה ולא נס ליחו.

מהצד השני ניצב המחותן הרב יהודה אריה לייב שניידר, שהוא נין של מרן הרה"ק בעל השפת אמת מגור זיע"א, שאף ישב לצידו של הרבי במהלך השמחה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
קרעפל
1 שנה לפני

ומה עם כל המשקיעים
עומדת להיות כתבה בערוץ 12

בעילום שם
1 שנה לפני

מה עם החתן שהוא גם ת"ח מופלג שנבחן רק לפני מספר חודשים על מאות דפי גמרא אצל חכם שלום כהן זצוק"ל בידיעה בהירה ובהיקף עצום.

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן