תחושת ביטחון

"מדובר במעצר חריג" שיחזור רגעי המרדף בלב רובע ג'

בשבוע שעבר נעצר אדם חשוד ברובע ג'. בזכות עירנותם של תושבי העיר ותגובתו המהירה של הפקח אילן אועקנין הוא נעצר, ולאחר מכן התברר שלא מדובר בשב"ח מן המניין והנ"ל דרוש מעצר כבר תקופה ארוכה. כחלק מתפקידו, בימים אלו אילן מבצע סיורים בעיר כשבנו לוחם בעזה.

בשעה 4 אחה"צ נסע אילן אועקנין כחלק מתפקידו בסיור, על האופנוע ברובע ג'.

במהלך הנסיעה על שד' עוזיהו, מספר נשים תושבות הרובע, סימנו לו ביד לעבר אדם שנראה בעל חזות מזרחית.

מיד אילן פנה לכיוונו והורה לו לעצור, אותו חשוד לא שמע להוראתו של אילן, והתחיל לברוח עם הקורקינט שלו, מיד אילן החל במרדף אחריו שנמשך מספר דקות קצרות עד לרובע ו', שם, הוא נצמד אליו ועצר אותו כשהוא נבלם בגוף האופנוע.

תעודות מסמכים אישיים ולא היה לו.

תוך זמן קצר הגיעה ניידת ולאחר תשאול קצר השוטרים עצרו אותו במקום. ולא רק זה, אילן התבקש מהשוטרים להגיע לתחנה ולהגיש תלונה מאחר, שמדובר בחשוד דרוש חקריה, שמתחנת המשטרה, יועבר לחקירה במתקן בטחוני אחר.

 

"כשעצרתי אותו  ישר ראיתי וזהיתי עליו שהוא לחוץ וסהרורי. "סיפר אילן לסובבים אותו "אני לא יודע מה הוא תכנן לעשות, אבל, תוך כדי מרדף הוא ברח עם הקורקינט שלו בזיגזג ועלה על האי תנועה, הבנתי שמדובר במקרה חריג ואכן כך היה. לאחר המקרה התקשרו אליי התושבים להודות על הפעולה המהירה ויש לציין שמדובר בהרגשת סיפוק גדולה"

אילן הוא דמות מוכרת ואהובה בעיר

מה7 באוקטובר, למרות שהוא שומר שבת, הוא עשה שאלת רב, ויצא לשמור על פי מה שהמנהלים בפיקוח הנחו אותו. בהתחלה הוא איבטח דרך סוכות המצילים, את השטח הימי, ועל פי ההוראות, לאחר מכן הוא מסתובב ברובעים יחד עם כלל צוותי הפיקוח להגן על התושבים ולהגביר את תחושת הביטחון בעיר.

 

אילן במהלך עבודתו בפיקוח העירוני

 

בשיחה עם התושבים, הוא הסביר על התנהלות הפיקוח העירוני גם בתקופה ביטחונית לא שגרתית כזו, וסיפר להם על מנהלת המחלקה שלו מלכי אניג'ר שעושה בשביל התושבים ובשביל הצוותים שלנו את המקסימום. "אנחנו מרגישים ויודעים, שיש לנו גב במהלך העבודה שלנו וגיבוי מלא לכל אורך הפעילות, וזה מה שנותן לנו את המוטיבציה להמשיך בכל הכח."

תושבים מוקירים תודה לאועקנין במקרים קודמים

 

"תמשיכו להיות ערניים ושידעו שכלל צוותי העייריה והמשטרה עומדים לשרותם ופנויים לכל קריאה." סיים אילן

רק ביחד ננצח בעזרת ה'

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
1 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
1 תגובה
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
זופניק
7 חודשים לפני

בעל חזות מזרחית……….

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן