גלריה נרחבת

לקראת החתונה הגדולה באשדוד: הרבי יצא למסע קודש

לקראת החתונה הגדולה בתמוז הקרוב: האדמו"ר משאץ אשדוד יצא למסע קודש באירופה והתפלל על קברי הקדמונים בכל רחבי היבשת האירופית. 'חרדים אשדוד' עם גלריה נרחבת

קריאת הקוויטלעך בציון הרה"ק משאץ זי"ע. צילום: באדיבות המצלם

האדמו"ר משאץ אשדוד יצא בשבוע האחרון למסע קודש על קברי צדיקים באירופה, להעתיר בתפילה לקראת שמחת נישואי בתו שתתקיים ביום שלישי, ו' תמוז תשפ"ב.

במהלך מסע הקודש, הרבי הגיע להתפלל על ציונם של עשרות מאורי הגולה זצ"ל בכל רחבי אירופה, בין היתר אצל – הרה"ק רבי ר' אלימלך מליז'ענסק, הרה"ק בעל ה'דברי חיים' מצאנז, אדמו"רי בית רימנוב, הרמ"א, בעל ה'תוספת יו"ט', הב"ח, בעל ה'מגלה עמוקות', הרה"ק רבי אברהם יהושע העשיל מקראקא זי"ע רבם של הט"ז והשך ועוד.

ל'חרדים אשדוד' נודע כי גולת הכותרת של המסע הייתה "מעמד קריאת הקוויטלעך" שנשלחו על ידי קהל חסידי ואוהדי בית שאץ. הרבי נעמד ליד ציון זקינו הרה"ק משאץ זי"ע שנטמן בבית העלמין בבריטניה, קרא את הקוויטלעך והעתיר בעד כל עם ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן