כפי שפורסם ב'חרדים אשדוד'

למרות התמהמהות 'דרך חדשה': מנהיג הקהילה הגאורגית במכתב תמיכה פומבי בד"ר יחיאל לסרי

למרות התמהמהותו של משה בוטראשווילי - נציג הקהילה הגאורגית באשדוד להביע את תמיכתו בד"ר יחיאל לסרי, הרב יעקב גאגולאשוילי שליט"א מנהיג הקהילה הגאורגית בישראל ומחשובי הרבנים באשדוד הוציא לפני זמן קצר מכתב תמיכה בד"ר יחיאל לסרי | בכיר בקהילה בשיחה ל'חרדים אשדוד': "הקרע בין ראשי הקהילה לפוליטקיאים ובוטראשווילי שמונע מאינטרסים אישיים לכאורה תגרום אולי לראשונה מזה שנים שלעדה הגרוזינית לא יהיה נציג במועצת העיר".

הרב יעקב גאגולאשוילי. קרדיט: שוקי לרר

לאחר הודעת ש"ס על תמיכתה בד"ר יחיאל לסרי נראה כי הבחירות באשדוד הוכרעו, וד"ר יחיאל לסרי בדרכו לקדנציה נוספת בראשות העיר נמשכת כל העת התמיכה הרבנית.

וזאת למרות התמהמהותו של משה בוטראשווילי – נציג הקהילה הגאורגית באשדוד להביע את תמיכתו בד"ר יחיאל לסרי, וכפי שדיווחנו השבוע ב'חרדים אשדוד' על בכירי הקהילה שהביעו את תמיכתם הבלתי מסויגת במועמדתו של לסרי, לפני זמן קצר פרסם מנהיג הקהילה הגאורגית בישראל הרב יעקב גאגולאשוילי שליט"א מחשובי רבני אשדוד מכתב תמיכה בד"ר יחיאל לסרי.

בכיר בקהילה בשיחה ל'חרדים אשדוד': "הקרע בין ראשי הקהילה לפוליטקיאים ובוטראשווילי שמונע מאינטרסים אישיים לכאורה תגרום אולי לראשונה מזה שנים שלעדה הגרוזינית לא יהיה נציג במועצת העיר".

במכתבו כותב הרב: "עתה באתי בקריאתי זו לכלל הציבור הרחב לשנס מותניים ולבוא לעמוד לימין ולהצביע עבור ידיד ה', ראש העיר הנכבד מר יחיאל לסרי הי"ו"

המכתב המלא:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
ביז'ו
5 חודשים לפני

כל הקהילה תומכים בלסרי

אבי
5 חודשים לפני

אני מציע לעזרא שור וליונה שטרנפלד לגשת עוד היום ולזגור איתם הסכם

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן