חובה מוסרית

ללא מתנגדים: הצעת החוק של הח”כ האשדודי עברה בקריאה ראשונה במליאת הכנסת

הצעת החוק של חבר הכנסת ינון אזולאי (ש״ס) תושב אשדוד למימון הוצאות למשפחות שבויים, חטופים ונעדרים - עברה בקריאה ראשונה במליאת הכנסת ללא מתנגדים.
ח"כ ינון אזולאי (ש"ס). קרדיט: ערוץ הכנסת

חבר הכנסת ינון אזולאי ידוע בכנסת בהצעות החוק אותם מגיש לטובת אזרחי ישראל כולם ללא שיוך מגזרי כל שהוא.

היום הצעתו למימון הוצאות למשפחות חטופים, שבויים ונעדרים עברה במליאת הכנסת בקריאה ראשונה כאשר כלל חברי הכנסת מצביעים פה אחד בעד הצעת החוק.

במהלך הדיון במליאה אמר חבר הכנסת ינון אזולאי: ״מטרת החוק היא לסגור לקונה הקיימת בחוק הקיים, שנוצרה לאור אירועי 7 באוקטובר חסרי התקדים. כבר בסוף חודש אוקטובר פורסם על ידי ביטוח לאומי כי קיימות מס׳ בודד של משפחות שהמקרה שנוצר לאור חטיפת או היעדרות יקירם, אינו מאפשר לסייע לבני משפחתם מבחינב כלכלית באופן שהמדינה מסייעת לשאר בני משפחות החטופים האחרים. אם נדייק יותר, מדובר סה״כ בכ-10 אחים של חטופים בני 21, ש׳אין סיבה שלא יקבלו את הזכאות. לאור ייחודיות המקרים התחלתי לקדם תיקון חקיקה שיעניק מענה גם למקרים הללו ויאפשר לבגירים מעל גיל 21 או אחים של החטופים/נעדרים, העוסקים מאז האירוע בניסיונות להחזיר את יקיריהם או לגלות מה עלה בגורלם, לקבל מענק שיסייע להם לצלוח את התקופה הקשה בחייהם״.

עוד אמר אזולאי: ״פעלתי ואמשיך לפעול למען המשפחות, כדי שנדע שלפחות הצד הכלכלי לא יהווה עבורן חסם, עד שובם של יקיריהם בשלום, כולנו תפילה ותקווה לכך. שום דבר לא יעזור לצער ולכאב המשפחות, אך זה המעט שאנחנו יכולים לעשות עבורן, זה מגיע להם בזכות ולא בחסד. ברצוני להודות ליו״ר ועדת העבודה והרווחה הרב אייכלר על הרתמותו לסייע בחוק זה״.

צפו בדבריו:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן