מבית ׳מפרשים׳

לימוד ליל חג השבועות: ערכות ומארזים מכובדים חולקו לגבאי בתי הכנסת

מבית מפרשים והיכלות - לימוד מעורר ומחמם: הרב חיים אמסילי חילק מארזים מכובדים לגבאי בתי הכנסת ברובעי העיר ללימוד לליל חג השבועות

חיים אמסילי לצד הערכות

כהמשך למיזמים ברוכים למען הקהילה, אותם הקים שלוחא דרבנן הרב חיים אמסילי ממונה לאגף חינוך חרדי וחבר מועצת העיר, כעת לקראת חג השבועות הפתיע את גבאי בתי הכנסת בכל רובעי העיר, על רעיון מבורך לעמוד לימין הקהילות כדי להקל על הוצאותיהן המרובות לקראת חג השבועות, בהם ערים כל הלילה ועוסקים בתורה, יש צורך גדול לספק שתיה קלה וחמה עם תוספות שונות לציבור הלומדים.

במשך כיומיים, הרב אמסילי יחד עם המתנדבים עמלו ללא ליאות והכינו מארזים מכובדים לרגל חג השבועות ושמירה על ערנות הלומדים בליל החג. המארזים הבאים בשני ארגזים, כוללים מארזי כוסות לשתייה חמה וקרה, סוכר, קפה נמס וקפה שחור, כפיות חד פעמיות, צלחות חד פעמיות לכיבוד, משקאות קלים שונים, ומיני מזונות שיעוררו את הקהל הנקבץ עד אור השחר ומקבל את התורה מתוך שמחת יגיעתה בחדווה יתירה.

גבאי בתי הכנסת קיבלו הודעות על כך והגיעו במשך היום וקיבלו את המארזים כשהם מלאים תודה וההערכה על הרעיון המבורך והמכובד. יצויין כי בכל מארז לבית הכנסת, חולק בנוסף כשי לבית הכנסת את הספר החשוב "כתר תורה" – תרי"ג מצוות בקצרה ובלשון קלה ובהירה, כולל מקורות לכל מצוה וביאור וטעמי המצוות ותמצית דיני המצוה וכן שבע מצוות דרבנן ושבע מצוות בן נח מיוסד על פי הרמב"ם והחינוך ועוד מפרשים שחיברו הגה"צ רבי מאיר כהן שליט"א רב ק"ק הריב"ז, בעל "אוצר ספרי הלכה" וראש רבני איחוד הקהילות.

הרב אמסילי ציין כי פנינו נתונות בכל עת לתועלת הקהילות ובתי הכנסת, במטרה לשאת עמם יחד בעשייה הברוכה לתועלת התושבים. על כן, אני רואה בכך זכות עצומה לפעול למען הציבור לעודד את לימוד התורה בפרט בלילה קדוש זה בכותרת: לימוד מעורר, מחמם ומשאיר טעם טוב בפה!

הגה"צ רבי מאיר כהן שליט"א שראה בבית הכנסת את המארזים, הביע את התפעלותו על הרעיון ובירך בחביבות רבה את הרב חיים אמסילי שיזם חיזוק ועידוד ללומדים בליל חג השבועות, ואמר שזכות כבירה נפלה בחלקו להיות שותפים בזכות של לימוד התורה, ויזכה יחד עם כבוד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הי"ו להגדיל תורה ולהאדירה ובזכות זה נשמע ונתבשר בבשורות טובות לכל עם ישראל באשר הם וניוושע בתשועת עולמים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
2 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
2 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
בני
1 חודש לפני

כל הכבוד לרב אמסילי

רוני כהן
1 חודש לפני

אני מהית הכנסת אור החיים הקדוש באזור י
לט קיבלתי ערכה כזו וגם לא טלפון
על מה הם מבסוטים

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן