״הופתעתי מהטעויות של לחמני״

לחמני פתח בקמפיין בחירות; אסטרטגיה מחושבת או טעות פוליטית מביכה?

אלי לחמני השיק את קמפיין הבחירות שלו לראשות עיריית אשדוד ותקף את ראש העיר יחיאל לסרי, אך ביצע שגיאות מביכות מיד בתחילת הקמפיין
יחיאל לסרי ואלי לחמני. צילום יח"צ

חבר האופוזיציה במועצת העיר אשדוד, אלי לחמני, מנסה להשיק את קמפיין הבחירות שלו על גבו של ראש העיר יחיאל לסרי, אבל עשה זאת בצורה מרושלת מאוד, הן מהבחינה העובדתית והן מהבחינה הפוליטית.

לחמני פרסם פוסט בו הוא טוען כי עד היום אף אחד ״לא הראה מידה של אכפתיות כלפי נושא הפקקים הכל כך קריטי״. בהמשך הוא מציג שורה של הבטחות שאותן הוא יישם במידה וייבחר לראשות העיר.

גורם פוליטי באשדוד, שבעבר אף עבד מול לחמני, טוען בשיחה ל׳חרדים אשדוד׳ כי הופתע לגלות ששועל פוליטי כמו לחמני יבצע טעות פוליטית כזאת כבר בשלב כל כך מוקדם של קמפיין הבחירות.

לדבריו, הטעות הראשונה של לחמני היא שבמקום להתמקד בנושא מרכזי שמשפיע על חייהם של תושבי אשדוד, לחמני בחר להתמקד בנושא די שולי, שמעסיק רק חלק מהאוכלוסייה ורק בחלק קטן מאוד של היום.

הוא טוען גם כי נושא הפקקים בעיר אשדוד אינו כל כל חמור, כפי שמצייר אותו לחמני, ובוודאי לא בהשוואה לערים מרכזיות אחרות בישראל, בהן הפקקים ושיבושי התנועה ממש מעיקים על תושבי העיר, כמו ירושלים ותל אביב.

ויותר מכך, לחמני טוען כי אף אחד לא הראה ״מידה של אכפתיות כלפי נושא הפקקים״. מדובר בטיעון מגוחך שכן בדיקה קטנה בגוגל מוכיח כי לסרי לא חדל מלהתעסק בנושא, מאז היבחרו לראשות העיר. הוא נאם בוועידות, דרש ויזם פתרונות, העלה את הנושא שוב ושוב וניסה בכל כוחו לפתור את העניין. האם הצליח? תלוי את מי שואלים, אבל להאשים אותו ב״חוסר אכפתיות״ מראה על ״חוסר הבנה״ באסטרטגיית בחירות ובחירות נושאים אטרקטיביים שישפיעו על הצבעת הקהל. כך לדברי אותו גורם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן