"ביחד ללמוד"

"לולא ראיתי לא האמנתי" ההתבטאות החריגה של זקן ראה"י במהלך הלימוד המרכזי באשדוד

בראשות זקן ראשי הישיבות בדורנו ראש ישיבת מיר מרן הגאון הרב יצחק אזרחי מעמד מרומם ומרגש נערך אמש בבית המדרש תורה לשמה של הגאון הצדיק רבי מאיר אבוחצירא שליט"א רבו של רובע הסיטי, סדר לימוד מיוחד לבתי המדרש "ביחד ללמוד" באשדוד שע"י מוסדות כנסת ישראל של הגאון רבי יעקב קניג שליט"א.

"לולי ראיתי לא האמנתי" כך התבטא זקן ראשי הישיבות במעמד הגדול ביחד ללמוד בבית המדרש "תורה לשמה" ברובע הסיטי.

המעמד הגדול נפתח בסדר לימוד מרכזי, כאשר למשך למעלה משעה שקדו רבני כנסת ישראל ותלמידי מדרשיות ביחד ללמוד בלהט של תורה, בחוברת מיוחדת שיצאה לאור לכבוד המעמד ללימוד הדף הראשון בפרק ערבי פסחים, וקיצור הלכות חג הפסח.

מיד בסיום סדר הלימוד המרכזי קבלו התלמידים בחדווה והתרגשות את פני גדולי התורה שהטריחו עצמם לכבד את המעמד ובראשם זקן ראשי הישיבות בדורינו ראש ישיבת מיר מרן הרב יצחק אזרחי שליט"א, מרא דאתרא רבה של הסיטי וראש מוסדות "תורה לשמה" הגאון הצדיק רבי מאיר אבוחצירא שליט"א וראש מוסדות "כנסת ישראל" הגאון רבי יעקב קניג שליט"א.

הרב קניג פתח בדבריו והודה למרן ראש הישיבה שבגילו המופלג טרח ובא לחזק ולעודד ולהרים קרנה של תורה, והודה מכל לב למרא דאתרא הגה"צ רבי מאיר אבוחצירא אשר בצלו אנו חוסים ומאור תורתו ויראתו אנו שואבים.

מרא דאתרא הגאון הצדיק רבי מאיר אבוחצירא העומד בראש ממלכת התורה בדברים מרגשים, חיזק את לומדי בית המדרש, ואמר לנערים, שמחה ונחת לנו כשאנו רואים אתכם לומדים ומתעלים כאן בבית המדרש, ומי יודע אם לא מכאן מבית מדרש זה מקבוצה נפלאה זו, מי יודע אם לא מכם יצא אחד מגדולי הדור הבאים.

ומיד אח"כ נשמע בהתרגשות משאו של מרן ראש הישיבה, שאמר ברשות הגאון הצדיק המפורסם כאן באשדוד ובעולם כולו רבי מאיר שליט"א וברשות ראש בתי המדרש הרב קניג והאברכים הנפלאים ובעיקר ברשותכם תלמידים יקרים אשר לולי ראיתי לא האמתני כי אכן קיים דבר כזה, זה דבר לא נתפס.

במשך שעה ארוכה זכו התלמידים לטללי תחיה וחיזוק ממרן ראש הישיבה, ובסיום הדברים זכו לברכה אישית מראש הישיבה וכבוד האדמו"ר שבירכו כל אחד מהמתחזקים כי יזכו להתחזק ולעלות מעלה מעלה במעלות התורה והיראה.

צפו:

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן