בשעה טובה

חצר בית הספר שסבל מהזנחה – שופץ

לאחר שנים של הזנחה, בנות בית הספר האיחוד בעיר זכו לשיפוץ נרחב לחצר בבית הספר, בתמיכתו של חה"מ יהושע טננהויז

ביוזמת חבר מועצת העיר אשדוד, ר' יהושע טננהויז, ובשיתוף מנכ"ל העיריה, אגף החינוך החרדי, ומחלקת נטיעות פרוייקט שיקום חצר ביה"ס האיחוד החסידי בעיר הגיע לסיום.

לאחר שנים של הזנחה, כאשר המצב הגיע לסכנה בטיחותית, ולתלמידות לא היה חצר ראויה למשחקים, הושג תקציב מיוחד לשיפוץ החצר, ובימים אלו החצר עברה סיקול, יישור הקרקע וריבוד בדשא סינטטי, והן יכולות לשחק ולהתאוורר בביטחה בלי נחשים, אבני נגף ובוץ.

חבר מועצת העיר ר' יהושע טננהויז מסר: כי "בית הספר האיחוד החסידי שהוקם לפני כעשרים שנה נמצא עד היום במבנה שכור ברחוב יצחק הנשיא. בשנתיים האחרונות פעלתי להביא הרשאות לבינוי כיתות של קבע עבור ביה"ס שיבנה בעז"ה ברובע ז', אבל בנתיים כשדברים מתעכבים בגלל בירוקרטיה, ופינוי השטח צריכים לדאוג גם לשוטף. לפעמים גם הארעי הוא קבע".

הרב טננהויז ביקש להודות למנכ"ל העיריה מר אילן בן עדי שמהרגע שנודע לו על הנושא פעל מיידית לתקצב את המפגע ולהביא לביצוע בצורה יפה וראויה, שיצא אל הפועל יחד עם אגף הנטיעות, החינוך וסגן ראה"ע הרב יחיאל וינגרט

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן