פרסום ראשון

לאחר שנים שחסרונו הורגש: שוק ארבעת המינים באשדוד צפוי לחזור • כל הפרטים

בעקבות הקורונה שוק ארבעת המינים נדחה, ואסון מירון הפך את הקמתו למורכבת במיוחד, בעקבות דרישות בטיחות מחמירות. לאחר שבשנים האחרונות לא התקיים שוק ארבעת המינים ברובע ז' בעיר וחסרונו הורגש, השנה יקום השוק בגדול, בפורמט חדש ונוח, במקום מקורה וממוזג, רחב ידיים ופונקציונאלי, לרווחת האלפים שצפויים לגדוש אותו, לרכוש בו ארבעה מינים ועוד, במחירים זולים, עם מגוון חסר תקדים.
שוק ד' המינים באשדוד

השוק, כך נודע ל'חרדים אשדוד', יתקיים בע"ה בין יום כיפור לסוכות, באולם סמינר גור ברחוב רבי טרפון, ויתפרס על פני מאות מטרים רבועים, יכלול לא פחות מ 60 דוכנים, מגוון חסר תקדים של סחורה משובחת מכל המינים, בכל ההכשרים, בהתאם למנהגי העדות השונות, כמו כן בכניסה למתחם השוק ימכרו מבחר ענק של קישוטי סוכה מרהיבים, מה שיוסיף רבות לאוירת החג המרוממת במקום, וכן ימכרו בשוק  סכך ומבחר סוגי סוכות.

מיותר לציין כי הפעם השוק יכלול חדרי נוחיות ומים.

שוק ד' המינים בעבר באשדוד

כמו כן, המועצה הדתית תקים במתחם השוק סוכת הוראה לנוחות הציבור, בה יישבו  לא פחות מ-10 רבנים מורי הוראה, שיענו על השאלות ויסייעו לפונים לרכוש ארבעה מינים מהודרים לקראת חג הסוכות.

כמו כן נודע כי בימים אלו עמלים המארגנים על תכנון מתחם השוק ושדרות הדוכנים, כך שהחלל הענק ינוצל בצורה מקסימלית ויאפשר נגישות מוגברת לכל חלקיו, כאשר הדוכנים כולם יזכו לנראות ולבולטות לנוחות בעלי הדוכנים והלקוחות הרבים שצפויים לגדוש את מבואותיו. התכנון כולל מחשבה מעמיקה על אווירה מתאימה, ססגונית ונעימה, שתלווה את באי המקום שימצאו בו אפשרות נוחה לרכישת כל המינים תחת קורת גג אחת בנוחות וביעילות, לצד רבנים ומורי הוראה שיכריעו בכל מקרה של ספק.

"אנו נערכים למספר גבוה במיוחד של מבקרים בשוק, כאשר ניסיון העבר מוכיח שרוב המבקרים בו, עושים זאת יותר מפעם אחת, מהם שנכנסים בשערי השוק מדי יום בימים בהם הוא פועל, ואחרים מסיירים בו כמה פעמים ביום", אומרים המארגנים ל'חרדים אשדוד'. לדבריהם, לא רק מספר המבקרים הגדול דורש היערכות מתאימה, אלא גם העובדה שחלק ניכר מבין המבקרים שוהה בשוק שעה ארוכה במהלך כל ביקור. כמו כן, העובדה שבמשך כמה שנים השוק לא נערך ואילו השנה הוא מוקם בפורמט נוח במיוחד, צפויה להוסיף כמות מרשימה של מבקרים חדשים. "אנו נערכים בע"ה לקבל את כל מי שיגיע לשוק, וצופים כי היקף הסחר בשוק המתחדש ירשום עליה ניכרת ביחס לשנים עברו".

שוק ד' המינים באשדוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
7 תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
7 Comments
החדשות ביותר
הישנות ביותר הכי מדורגות
Inline Feedbacks
View all comments
משה
10 חודשים לפני

ואו. בשורה נפלאה. חיכינו לשוק המון זמן

נער מקלדת
10 חודשים לפני

הד"ר ירד לעם???? ותפרסמו בכותרות ובקול רעש גדול..

Last edited 10 חודשים לפני by נער מקלדת
משה
10 חודשים לפני

איזה יופי

דוד אזרזר
10 חודשים לפני

איזה מזל שיש בחירות. אבל זה לא יעזור לד'ר

אשדודי
10 חודשים לפני

אם זה לא האוהל כמו שבתמונה זה כבר מאבד אפקט

אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן