והדרת פני זקן

לאחר קבלת תעודת הגמר: חברת עמיגור צפויה כבר בימים הקרובים לאכלס 220 יחידות דיור ציבורי בעיר

מדובר בהרחבת מרכז הקליטה במתחם בית קנדה | סגני ראש העיר שמעון כנצלסון ואלי נכט עסוקים במערכת בחירות ובמלחמות קרדיטים

מתחם בית קנדה

הבוקר התקבלה הבשורה הטובה לתושבי אשדוד מהגיל המבוגר, על קבלת 'תעודת גמר' ל-220 יחידות דיור ציבורי לחברת עמיגור במתחם בית קנדה.

ל'חרדים אשדוד נודע כי החברה צפויה להחל באכלוס כבר בימים הקרובים.

מלחמות סגני ראש העיר:

סגני ראש העיר שמעון כנצלנסון ואלי נכט, הנלחמים על אותו 'בנק קולות' – עולי ברית המועצות מרגישים כבר את ריח הבחירות, ועסוקים במלחמות קרדיטים בנושא.

ראשון היה סגן ראש העיר אלי נכט שביקר הבוקר מיד לאחר קבלת תעודת הגמר עם ארז שני, מנכ"ל חברת עמיגור, וכתב מיד לאחר הפגישה: "מזל טוב! היום התקבלה תעודת גמר עם 220 יח״ד של דיור ציבורי חדשות באשדוד. כבר בימים הקרובים יחידות הדיור עתידות להתאכלס בדיירים חדשים!".

אלי נכט בסיור עם ארז שני
נכט מציג יחד עם שני ארז את תעודת הגמר

בנוסף, מחר צפוי אלי נכט להיפגש עם שר השיכון ח"כ זאב אלקין, לגבי פרויקט פינוי-בינוי של עוד פרויקט לדיור ציבורי בעיר.

סגן ראש העיר שמעון כנצלנסון לא טמן ידו, וכתב הערב: "היום, קיבלה חברת "עמיגור" את תעודת הגמר להרחבת מרכז הקליטה של "בית קנדה" בעוד 220 יחידות דיור. אנחנו עוסקים בפרויקט זה מתחילת הקנדציה, וההרחבה הנוכחית מתווספת ל-18 מקבצי דיור הפרוסים ברחבי העיר. אשדוד היא אחת הערים המובילות במדינה עם דיור סוציאלי, והיד עוד נטויה. אני מבקש להודות לכל עובדי מינהל ההנדסה, שיחד עבדנו רבות בשנים האחרונות ובפרט בחודשים האחרונים על מנת להביא את הפרויקט הנ"ל לסיומו".

לסיום עוקץ כנצלנסון את נכט וכותב: "בנוסף, אני מבקש להודות לחברי מועצה, אשר מפרסמים את עשייתנו, למרות שלא עשו דבר על מנת לקדם את הפרויקט ולא קשורים אליו בשום צורה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: haredim.ashdod@gmail.com

הורידו עכשיו את האפליקצייה המובילה של 'חרדים אשדוד' אליכם לנייד
תגובות
אין לשלוח תגובות שאינם הולמות או מכילות דברי לשון הרע, הסתה ורכילות.
במידה ולא ניתן להגיב - הכתבה סגורה לתגובות.
עדכון תגובות במייל
עדכן אותי על
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
אולי יעניין אותך
עוד כותרות
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן